Continental ContiWinterContact TS 850 185/70 R14 88 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Continental
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 185
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R14
  • Indeks nośności: 88
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 71 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

parametry:

  • Indeks nośności i prędkości: 88T-190KMH
  • Opory toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Zewnętrzny hałas (dB): 71 dB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 2

Dla Twojego bezpieczeństwa, dbamy o każdy detal.
ContiWinterContactTM TS 850 – Nowa opona zimowa dla samochodów przeciętnych i kompaktowych

Nowa opona ContiWinterContact TS 850, która zimą trafi na nasze drogi mnóstwo innowacyjnych rozwiązań techicznych. W standardowych warunkach zimowych oferuje jeszcze lepszą przyczepność, niż jej poprzedniczka. Cechuje ją także krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni, lepsze prowadzenie, pokaźniejszy przebieg i dalsza reduckcja oporu toczenia. Żeby opony były bardziej bezpieczne, wydajne i przyjazne środowisku, inżynierowie w firmie Continental z pasją dbają o wszystkie części konstrukcyjne opon zimowych.

stosowne hamowanie i prowadzenie w warunkach zimowych.
szeroka ilość bloków i lameli udoskonala przyczepność, a także hamowanie na śniegu i lodzie. Równocześnie rozszerzona ilość krawędzi udoskonalone przenoszenie sił poprzecznych podczas pokonywania zakrętów, lub zmiany pasa przy dużej prędkości. Zapewnia to nieprzeciętne prowadzenie i wspaniałą przyczepność nawet w arcytrudnie niełatwych warunkach.

Krótka droga hamowania na lodzie.
powiększona całowita długość lameli lepsze odprowadzanie wody i tym samym zdecydowaną poprawę przyczepności na lodzie – efekt wycieraczki. Dzięki czemu Twój samochód zatrzyma się szybciej.

komfortowa jazda i poprawa oporu toczenia.
zastosowanie twardszego wypełniacza wraz z dodatkowym wzmocnieniem stopki lepsze przenoszenie sił bocznych. W dodatku stosowna sprężystość ściany bocznej zniża stratę energii podczas uginania. W konsekwencji opona zapewnia bardziej komfortową jazdę, lepsze prowadzenie, a także zmniejszony oporów toczenia.