chwilowy brak towaru
Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i spora liczba lameli z krawędziami rozszerzającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
duża liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony stwarza zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w konsekwencji daje ulepszoną trakcję na śniegu.
duże przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków i nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do standardowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi, a także felgą oraz zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.
Opony SSR typu run-flat proponują kluczowe atuty:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny nawet w sytuacji opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży również punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności podmiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze standardowymi felgami nietrudny montaż pozwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.