Continental ContiWinterContact TS 830P 225/40 R18 92 V

cena od 710,51 PLN

Continental ContiWinterContact TS 830P 225/40 R18 92 V
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 40 |  Średnica osadzenia: R18 |  Indeks nośności: 92 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: E |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Oferty

Opis produktu

Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.

Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.

Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i duża ilość lameli z krawędziami rozszerzającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.

Lepsza trakcja na śniegu

obfita ilość bloków i lameli w częściach grzbietowych opony stwarza zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w rezultacie daje udoskonaloną trakcję na śniegu.

szerokie przebiegi

Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków i nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi i felgą, a także zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR umożliwiają kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.

Opony SSR typu run-flat proponują kluczowe mocne strony:

Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje mobilny choćby w przypadku opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży też punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności zamiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze charakterystycznymi felgami prosty montaż pozwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.