Bridgestone Blizzak LM-80 275/45 R20 110 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R20
  • Indeks nośności: 110
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: SUV
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

atrybuty:

  • Indeks nośności i szybkości: 110V-240KMH XL
  • Rocznik (CSV): DOT2013
  • Opory toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Zewnętrzny hałas (dB): 73 dB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 2
  • Termin realizacji: 2_3

Następczyni szanowanych zimowych modeli opon LM-25 4x4 – nowa Blizzak LM-80 to rozwiązanie skrojone na miarę samochodów rodzaju SUV, CUV oraz aut z napędem na cztery koła. Gwarantując wysoki poziom kontroli na śniegu, pozwala radować się pewną i bezpieczną jazdą w warunkach zimowych.

Blizzak LM-80 w porównaniu ze swoją lubianą poprzedniczką oferuje jeszcze lepsze właściwości jezdne. Premierowa sugestia Bridgestone zagwarantuje widocznie pokaźniejszą efektywność na śniegu, dzięki zastosowaniu zupełnie nowego rodzaju bieżnika, opartego
o najnowszą technikę lameli.

Blizzak LM-80 to stosowne rozwiązanie w warunkach charakterystycznych dla europejskiej zimy. udoskonaloną trakcję na mokrym i zmrożonym śniegu, poprawioną przyczepność na lodzie i zwiększone bezpieczeństwo jazdy na mokrej nawierzchni. Dzięki obniżonemu zużyciu paliwa zmniejszeniu ulega jeszcze wpływ spalin na środowisko.

Najwyższa jakość prowadzenia od jesieni do wiosny

Uniwersalne możliwości najnowszej opony z linii Blizzak zapewnia zaprojektowany przez markę Bridgestone wysokiej klasy jednokierunkowy bieżnik. Rozwiązanie cechuje się powiększoną liczbą poprzecznych żłobień, rozszerzających przyczepność na śniegu i lepiej odprowadzających wodę i błoto pośniegowe.

progresywna technologia lameli “Washboard” pozwala oponie lepiej trzymać się śliskiej nawierzchni, zwiększając efekt „krawędziowania” na śniegu i lodzie, a także zapewnić nieprzeciętne prowadzenie w każdych warunkach.

Efekt krawędziowania pozostał jeszcze bardziej usztywniony poprzez użycie korpusu, który nadaje pokaźniejszą sztywność bieżnikowi, przez co auto lepiej przyspiesza, hamuje i skręca na oblodzonych i mokrych nawierzchniach.

Mniejszy opór toczenia

Bieżnik opony pozostał dobrany do jazdy w niskich temperaturach. Dzięki mieszance gwarantującej mniejsze nagrzewanie się opony, zmniejszono opór toczenia, a tym samym ograniczono koszty związane z nadmiernym zużyciem paliwa.

zarys korpusu opony w LM-80 zaprojektowano tak, by jak najbardziej zniżyć jej ciężar. Niektóre z wymiarów LM-80 pozostały w dodatku zaopatrzone w lżejsze paski ochraniające oponę przed ocieraniem o obręcz koła, co w dodatku zmniejsza opór toczenia i redukuje liczba spalanego paliwa.