chwilowy brak towaru
atrybuty:
Następczyni szanowanych zimowych modeli opon LM-25 4x4 – nowa Blizzak LM-80 to rozwiązanie skrojone na miarę samochodów rodzaju SUV, CUV oraz aut z napędem na cztery koła. Gwarantując wysoki poziom kontroli na śniegu, pozwala radować się pewną i bezpieczną jazdą w warunkach zimowych.
Blizzak LM-80 w porównaniu ze swoją lubianą poprzedniczką oferuje jeszcze lepsze właściwości jezdne. Premierowa sugestia Bridgestone zagwarantuje widocznie pokaźniejszą efektywność na śniegu, dzięki zastosowaniu zupełnie nowego rodzaju bieżnika, opartego
o najnowszą technikę lameli.
Blizzak LM-80 to stosowne rozwiązanie w warunkach charakterystycznych dla europejskiej zimy. udoskonaloną trakcję na mokrym i zmrożonym śniegu, poprawioną przyczepność na lodzie i zwiększone bezpieczeństwo jazdy na mokrej nawierzchni. Dzięki obniżonemu zużyciu paliwa zmniejszeniu ulega jeszcze wpływ spalin na środowisko.
Najwyższa jakość prowadzenia od jesieni do wiosny
Uniwersalne możliwości najnowszej opony z linii Blizzak zapewnia zaprojektowany przez markę Bridgestone wysokiej klasy jednokierunkowy bieżnik. Rozwiązanie cechuje się powiększoną liczbą poprzecznych żłobień, rozszerzających przyczepność na śniegu i lepiej odprowadzających wodę i błoto pośniegowe.
progresywna technologia lameli “Washboard” pozwala oponie lepiej trzymać się śliskiej nawierzchni, zwiększając efekt „krawędziowania” na śniegu i lodzie, a także zapewnić nieprzeciętne prowadzenie w każdych warunkach.
Efekt krawędziowania pozostał jeszcze bardziej usztywniony poprzez użycie korpusu, który nadaje pokaźniejszą sztywność bieżnikowi, przez co auto lepiej przyspiesza, hamuje i skręca na oblodzonych i mokrych nawierzchniach.
Mniejszy opór toczenia
Bieżnik opony pozostał dobrany do jazdy w niskich temperaturach. Dzięki mieszance gwarantującej mniejsze nagrzewanie się opony, zmniejszono opór toczenia, a tym samym ograniczono koszty związane z nadmiernym zużyciem paliwa.
zarys korpusu opony w LM-80 zaprojektowano tak, by jak najbardziej zniżyć jej ciężar. Niektóre z wymiarów LM-80 pozostały w dodatku zaopatrzone w lżejsze paski ochraniające oponę przed ocieraniem o obręcz koła, co w dodatku zmniejsza opór toczenia i redukuje liczba spalanego paliwa.