Bridgestone Blizzak LM-80 255/55 R18 109 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 255
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 109
  • Indeks prędkości: H

atrybuty:

  • Indeks nośności i prędkości: 109H-210KMH XL
  • Opory toczenia: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • Zewnętrzny hałas (dB): 73 dB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 2

Następczyni uwielbianych zimowych modeli opon LM-25 4x4 – nowa Blizzak LM-80 to rozwiązanie skrojone na miarę samochodów typu SUV, CUV, a także aut z napędem na cztery koła. Gwarantując wysoki poziom kontroli na śniegu, pozwala radować się pewną i bezpieczną jazdą w warunkach zimowych.

Blizzak LM-80 w porównaniu ze swoją renomowaną poprzedniczką oferuje jeszcze lepsze właściwości jezdne. Premierowa propozycja Bridgestone zagwarantuje widocznie większą wydajność na śniegu, dzięki zastosowaniu zupełnie nowego rodzaju bieżnika, opartego
o najnowszą technikę lameli.

Blizzak LM-80 to słuszne rozwiązanie w warunkach standardowych dla europejskiej zimy. udoskonaloną trakcję na mokrym i zmrożonym śniegu, poprawioną przyczepność na lodzie i rozszerzone bezpieczeństwo jazdy na mokrej nawierzchni. Dzięki obniżonemu zużyciu paliwa zmniejszeniu ulega na dodatek wpływ spalin na środowisko.

Najwyższa jakość prowadzenia od jesieni do wiosny

Uniwersalne możliwości najnowszej opony z linii Blizzak zapewnia zaprojektowany poprzez firmę Bridgestone wysokiej klasy jednokierunkowy bieżnik. Rozwiązanie charakteryzuje się powiększoną liczbą poprzecznych żłobień, zwiększających przyczepność na śniegu oraz lepiej odprowadzających wodę i błoto pośniegowe.

zaawansowana technika lameli “Washboard” pozwala oponie lepiej trzymać się śliskiej nawierzchni, powiększając efekt „krawędziowania” na śniegu i lodzie, a także zapewnić doskonałe prowadzenie w każdych warunkach.

Efekt krawędziowania został jeszcze bardziej usztywniony przez wykorzystanie korpusu, który nadaje większą sztywność bieżnikowi, poprzez co auto lepiej przyspiesza, hamuje i skręca na oblodzonych i mokrych nawierzchniach.

Mniejszy opór toczenia

Bieżnik opony pozostał dostosowany do jazdy w niskich temperaturach. Dzięki mieszance zapewniającej mniejsze nagrzewanie się opony, zmniejszono opór toczenia, a tym samym ograniczono koszty związane z nadmiernym zużyciem paliwa.

kształt korpusu opony w LM-80 zaprojektowano tak, aby jak najszczególniej zniżyć jej ciężar. Niektóre z rozmiarów LM-80 zostały na dodatek zaopatrzone w lżejsze paski ochraniające oponę przed ocieraniem o obręcz koła, co dodatkowo ogranicza opór toczenia i redukuje liczba spalanego paliwa.