Bridgestone Blizzak LM-80 225/70 R16 103 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks nośności: 103
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: SUV
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

parametry:

  • Indeks nośności i prędkości: 103T-190KMH
  • Rocznik (CSV): DOT2013
  • Opory toczenia: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • Zewnętrzny hałas (dB): 72 dB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 2
  • Termin realizacji: 2_3

Następczyni renomowanych zimowych modeli opon LM-25 4x4 – nowa Blizzak LM-80 to rozwiązanie skrojone na miarę samochodów typu SUV, CUV oraz aut z napędem na cztery koła. Gwarantując wysoki poziom kontroli na śniegu, pozwala radować się pewną i bezpieczną jazdą w warunkach zimowych.

Blizzak LM-80 w porównaniu ze swoją uwielbianą poprzedniczką oferuje jeszcze lepsze właściwości jezdne. Premierowa propozycja Bridgestone zagwarantuje wyraźnie obszerniejszą produktywność na śniegu, dzięki zastosowaniu zupełnie nowego typu bieżnika, opartego
o najnowszą technikę lameli.

Blizzak LM-80 to słuszne rozwiązanie w warunkach specyficznych dla europejskiej zimy. udoskonaloną trakcję na mokrym i zmrożonym śniegu, poprawioną przyczepność na lodzie i rozszerzone bezpieczeństwo jazdy na mokrej nawierzchni. Dzięki obniżonemu zużyciu paliwa zmniejszeniu ulega również wpływ spalin na środowisko.

Najwyższa jakość prowadzenia od jesieni do wiosny

Uniwersalne możliwości najnowszej opony z serii Blizzak gwarantuje zaprojektowany przez firmę Bridgestone wysokiej klasy jednokierunkowy bieżnik. Rozwiązanie cechuje się rozszerzoną liczbą poprzecznych żłobień, rozszerzających przyczepność na śniegu, a także lepiej odprowadzających wodę i błoto pośniegowe.

zaawansowana technika lameli “Washboard” pozwala oponie lepiej trzymać się śliskiej nawierzchni, powiększając efekt „krawędziowania” na śniegu i lodzie, a także zapewnić wyśmienite prowadzenie w każdych warunkach.

Efekt krawędziowania został jeszcze bardziej umocniony poprzez wykorzystanie korpusu, który nadaje pokaźniejszą sztywność bieżnikowi, poprzez co auto lepiej przyspiesza, hamuje i skręca na oblodzonych i mokrych nawierzchniach.

Mniejszy opór toczenia

Bieżnik opony pozostał dobrany do jazdy w niskich temperaturach. Dzięki mieszance zapewniającej mniejsze nagrzewanie się opony, zmniejszono opór toczenia, a tym samym ograniczono koszty związane z nadmiernym zużyciem paliwa.

zarys korpusu opony w LM-80 zaprojektowano tak, by jak najistotniej zmniejszyć jej ciężar. Niektóre z rozmiarów LM-80 pozostały dodatkowo wyekwipowane w lżejsze paski ochraniające oponę przed ocieraniem o obręcz koła, co dodatkowo obniża opór toczenia i redukuje ilość spalanego paliwa.