Bridgestone Blizzak LM-80 225/60 R17 99 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 99
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: SUV
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

właściwości:

  • Indeks nośności i szybkości: 99H-210KMH
  • Rocznik: Produkcja z roku: 2012
  • Rocznik (CSV): DOT2012
  • Termin realizacji: 2_3

Następczyni uwielbianych zimowych modeli opon LM-25 4x4 – nowa Blizzak LM-80 to rozwiązanie skrojone na miarę samochodów typu SUV, CUV, a także aut z napędem na cztery koła. Gwarantując wysoki poziom kontroli na śniegu, pozwala cieszyć się pewną i bezpieczną jazdą w warunkach zimowych.

Blizzak LM-80 w porównaniu ze swoją renomowaną poprzedniczką oferuje jeszcze lepsze parametry jezdne. Premierowa propozycja Bridgestone gwarantuje wyraźnie pokaźniejszą skuteczność na śniegu, dzięki zastosowaniu zupełnie nowego typu bieżnika, opartego
o najnowszą technikę lameli.

Blizzak LM-80 to stosowne rozwiązanie w warunkach standardowych dla europejskiej zimy. lepszą trakcję na mokrym i zmrożonym śniegu, poprawioną przyczepność na lodzie i powiększone bezpieczeństwo jazdy na mokrej nawierzchni. Dzięki obniżonemu zużyciu paliwa zmniejszeniu ulega w dodatku wpływ spalin na środowisko.

Najwyższa jakość prowadzenia od jesieni do wiosny

Uniwersalne możliwości najnowszej opony z kolekcji Blizzak gwarantuje zaprojektowany przez markę Bridgestone wysokiej klasy jednokierunkowy bieżnik. Rozwiązanie charakteryzuje się rozszerzoną liczbą poprzecznych żłobień, rozszerzających przyczepność na śniegu, a także lepiej odprowadzających wodę i błoto pośniegowe.

progresywna technologia lameli “Washboard” pozwala oponie lepiej trzymać się śliskiej nawierzchni, zwiększając efekt „krawędziowania” na śniegu i lodzie oraz zapewnić genialne prowadzenie w każdych warunkach.

Efekt krawędziowania został jeszcze bardziej umocniony przez wykorzystanie korpusu, który nadaje obszerniejszą sztywność bieżnikowi, poprzez co auto lepiej przyspiesza, hamuje i skręca na oblodzonych i mokrych nawierzchniach.

Mniejszy opór toczenia

Bieżnik opony został dobrany do jazdy w niskich temperaturach. Dzięki mieszance gwarantującej mniejsze nagrzewanie się opony, zmniejszono opór toczenia, a tym samym ograniczono koszty związane z nadmiernym zużyciem paliwa.

kształt korpusu opony w LM-80 zaprojektowano tak, by jak najbardziej zniżyć jej ciężar. Niektóre z rozmiarów LM-80 pozostały też zaopatrzone w lżejsze paski ochraniające oponę przed ocieraniem o obręcz koła, co na dodatek obniża opór toczenia i redukuje ilość spalanego paliwa.