Bridgestone BLIZZAK LM-25 255/35 R18 94 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 255
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 94
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: F
mocne strony:
  • nadzwyczajna trakcja na śniegu
  • nad wyraz długie przebiegi
  • skrupulatne sterowanie w zakrętach

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe produkowane na zapotrzebowania północnej, kontynentalnej części Europy posiadają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na niezwykle wymagającym rynku europejskim.

LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn, a także samochodów klasy GT. Te dwa świeże lamelowane modele opon zawdzięczają wyśmienicie zrównoważone osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technice symulacji komputerowej.

Zbalansowanie parametrów dotyczących optymalnej przyczepności oraz bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu oraz błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu wspaniałych parametry jezdnych na mokrej, a także suchej nawierzchni jest bardzo niełatwym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zaimplementowaniu zaawansowanych energicznych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

wynikiem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, zapewniającą udoskonaloną przyczepność na lodzie. Soczewkowy zarys klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, zmniejszając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.

Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technologii symulacji nacisku zwiększają twardość klocków o 10% pomimo ich dużego zagęszczenia, co z kolei wpływa na zwiększenie przyczepności opony.

Taka konstrukcja gwarantuje większą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, udoskonalając w ten sposób przyczepność, a także hamowanie na śniegu i lodzie.

jednocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika zwiększa wytrzymałość opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon posiada bezapelacyjnie więcej krzemionki niżeli mieszanka LM18 i LM22.

Ta sama formuła znajduje zastosowanie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej, a także suchej nawierzchni i ulepszenie żywotności opony. Najpopularniejsze rozmiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.

Asortyment przystępnych wymiarów będzie sukcesywnie zwiększany w kolejnych latach.