Bridgestone BLIZZAK LM-25 245/45 R17 99 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 245
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 99
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 71 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
zalety:
  • nadzwyczajna trakcja na śniegu
  • bardzo długie przebiegi
  • dokładne sterowanie w zakrętach

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe wytworzone na zapotrzebowania północnej, kontynentalnej części Europy mają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na szczególnie wymagającym rynku europejskim.

LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn, a także samochodów klasy GT. Te dwa świeże lamelowane modele opon zawdzięczają świetnie stabilne osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technice symulacji komputerowej.

Zbalansowanie parametrów dotyczących adekwatnej przyczepności i bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu, a także błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu doskonałych atrybuty jezdnych na mokrej oraz suchej nawierzchni jest niezwykle nieprzystępnym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zastosowaniu innowacyjnych intensywnych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

rezultatem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, zapewniającą ulepszoną przyczepność na lodzie. Soczewkowy zarys klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, zniżając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.

Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technice symulacji nacisku powiększają twardość klocków o 10% pomimo ich wielkiego zagęszczenia, co z kolei wpływa na rozszerzenie przyczepności opony.

Taka budowa gwarantuje pokaźniejszą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, udoskonalając w ten sposób przyczepność oraz hamowanie na śniegu i lodzie.

równocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika rozszerza oporność opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon mieści bezspornie więcej krzemionki niżeli mieszanka LM18 i LM22.

Ta sama formuła znajduje wykorzystanie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej i suchej nawierzchni i poprawę żywotności opony. Najpopularniejsze wymiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.

Asortyment dostępnych wymiarów będzie sukcesywnie rozszerzany w kolejnych latach.