Bridgestone BLIZZAK LM-25 225/45 R19 92 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks nośności: 92
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: F
atuty:
  • świetna trakcja na śniegu
  • wyjątkowo długie przebiegi
  • skrupulatne sterowanie w zakrętach

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe stworzone na zapotrzebowania północnej, kontynentalnej części Europy posiadają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na bardzo wymagającym rynku europejskim.

LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn, a także samochodów klasy GT. Te dwa świeże lamelowane modele opon zawdzięczają wspaniale zrównoważone osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technice symulacji komputerowej.

Zbalansowanie parametrów dotyczących optymalnej przyczepności i bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu oraz błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu nadzwyczajnych parametry jezdnych na mokrej i suchej nawierzchni jest nad wyraz niełatwym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zaimplementowaniu zaawansowanych energicznych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

wynikiem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, zapewniającą ulepszoną przyczepność na lodzie. Soczewkowy zarys klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, ograniczając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.

Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technice symulacji nacisku zwiększają twardość klocków o 10% pomimo ich obszernego zagęszczenia, co z kolei wpływa na powiększenie przyczepności opony.

Taka kompozycja zapewnia obszerniejszą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, polepszając w ten sposób przyczepność oraz hamowanie na śniegu i lodzie.

jednocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika powiększa wytrzymałość opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon posiada bezdyskusyjnie więcej krzemionki aniżeli mieszanka LM18 i LM22.

Ta sama formuła znajduje użycie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej oraz suchej nawierzchni, a także poprawę żywotności opony. Najpopularniejsze rozmiary nowych opon Blizzak pozostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.

Asortyment przystępnych rozmiarów będzie sukcesywnie powiększany w kolejnych latach.