Bridgestone Blizzak LM-25 205/65 R15 94 H

cena od 217,00 PLN

oszczędzasz do 60%

Bridgestone Blizzak LM-25 205/65 R15 94 H
Szerokość przekroju: 205 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks nośności: 94 |  Indeks prędkości: H |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: F |  Poziom emisji hałasu: 74 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: C

Oferty

Opis produktu

zalety:
  • wspaniała trakcja na śniegu
  • nad wyraz długie przebiegi
  • skrupulatne sterowanie w zakrętach

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe tworzone na zapotrzebowania północnej, kontynentalnej części Europy posiadają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na niezwykle wymagającym rynku europejskim.

LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn, a także samochodów klasy GT. Te dwa nowe lamelowane modele opon zawdzięczają nadzwyczajnie zrównoważone osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technice symulacji komputerowej.

Zbalansowanie parametrów dotyczących słusznej przyczepności i bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu, a także błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu doskonałych cechy jezdnych na mokrej, a także suchej nawierzchni jest bardzo nieprzystępnym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zastosowaniu nowoczesnych dynamicznych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

efektem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, gwarantującą ulepszoną przyczepność na lodzie. Soczewkowy zarys klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, obniżając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.

Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technologii symulacji nacisku rozszerzają twardość klocków o 10% pomimo ich obszernego zagęszczenia, co z kolei wpływa na powiększenie przyczepności opony.

Taka konstrukcja zapewnia pokaźniejszą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, polepszając w ten sposób przyczepność i hamowanie na śniegu i lodzie.

równocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika rozszerza oporność opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon mieści bezdyskusyjnie więcej krzemionki niż mieszanka LM18 i LM22.

Ta sama formuła znajduje wykorzystanie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej oraz suchej nawierzchni oraz udoskonalenie żywotności opony. Najpopularniejsze wymiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.

Asortyment przystępnych wymiarów będzie sukcesywnie rozszerzany w kolejnych latach.