Bridgestone Blizzak LM-25 205/60 R15 91 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 60
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 91
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 74 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
zalety:
  • genialna trakcja na śniegu
  • istotnie długie przebiegi
  • skrupulatne sterowanie w zakrętach

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe wyprodukowane na potrzeby północnej, kontynentalnej części Europy posiadają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na szczególnie wymagającym rynku europejskim.

LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn oraz samochodów klasy GT. Te dwa świeże lamelowane modele opon zawdzięczają rewelacyjnie stabilne osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technice symulacji komputerowej.

Zbalansowanie parametrów dotyczących adekwatnej przyczepności i bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu, a także błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu znakomitych cechy jezdnych na mokrej oraz suchej nawierzchni jest nad wyraz skomplikowanym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zaimplementowaniu progresywnych dynamicznych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

rezultatem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, gwarantującą lepszą przyczepność na lodzie. Soczewkowy zarys klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, zmniejszając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.

Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technice symulacji nacisku rozszerzają twardość klocków o 10% pomimo ich znacznego zagęszczenia, co z kolei wpływa na powiększenie przyczepności opony.

Taka kompozycja zapewnia większą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, udoskonalając w ten sposób przyczepność i hamowanie na śniegu i lodzie.

jednocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika powiększa wytrzymałość opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon gromadzi bezapelacyjnie więcej krzemionki niżeli mieszanka LM18 i LM22.

Ta sama formuła znajduje zastosowanie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej i suchej nawierzchni i ulepszenie żywotności opony. Najpopularniejsze wymiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.

Asortyment dostępnych wymiarów będzie sukcesywnie powiększany w kolejnych latach.