Bridgestone Blizzak LM-25 205/45 R17 88 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Bridgestone
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 88
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
atuty:
  • nieprzeciętna trakcja na śniegu
  • Wyjątkowo długie przebiegi
  • dokładne sterowanie w zakrętach

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe produkowane na potrzeby północnej, kontynentalnej części Europy mają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na nad wyraz wymagającym rynku europejskim.

LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn, a także samochodów klasy GT. Te dwa świeże lamelowane modele opon zawdzięczają wspaniale stabilne osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technologii symulacji komputerowej.

Zbalansowanie parametrów dotyczących słusznej przyczepności oraz bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu, a także błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu wspaniałych właściwości jezdnych na mokrej, a także suchej nawierzchni jest bardzo skomplikowanym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zaimplementowaniu zaawansowanych dynamicznych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

rezultatem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, gwarantującą udoskonaloną przyczepność na lodzie. Soczewkowy zarys klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, zniżając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.

Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technice symulacji nacisku zwiększają twardość klocków o 10% pomimo ich obfitego zagęszczenia, co z kolei wpływa na powiększenie przyczepności opony.

Taka konstrukcja zagwarantuje pokaźniejszą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, udoskonalając w ten sposób przyczepność, a także hamowanie na śniegu i lodzie.

równocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika powiększa wytrzymałość opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon mieści bezdyskusyjnie więcej krzemionki aniżeli mieszanka LM18 i LM22.

Ta sama formuła znajduje użycie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej, a także suchej nawierzchni oraz ulepszenie żywotności opony. Najpopularniejsze rozmiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.

Asortyment przystępnych wymiarów będzie sukcesywnie powiększany w kolejnych latach.