chwilowy brak towaru
Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe produkowane na potrzeby północnej, kontynentalnej części Europy mają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na nad wyraz wymagającym rynku europejskim.
LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn, a także samochodów klasy GT. Te dwa świeże lamelowane modele opon zawdzięczają wspaniale stabilne osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technologii symulacji komputerowej.
Zbalansowanie parametrów dotyczących słusznej przyczepności oraz bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu, a także błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu wspaniałych właściwości jezdnych na mokrej, a także suchej nawierzchni jest bardzo skomplikowanym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zaimplementowaniu zaawansowanych dynamicznych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.
rezultatem badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, gwarantującą udoskonaloną przyczepność na lodzie. Soczewkowy zarys klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, zniżając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.
Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technice symulacji nacisku zwiększają twardość klocków o 10% pomimo ich obfitego zagęszczenia, co z kolei wpływa na powiększenie przyczepności opony.
Taka konstrukcja zagwarantuje pokaźniejszą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, udoskonalając w ten sposób przyczepność, a także hamowanie na śniegu i lodzie.
równocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika powiększa wytrzymałość opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon mieści bezdyskusyjnie więcej krzemionki aniżeli mieszanka LM18 i LM22.
Ta sama formuła znajduje użycie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej, a także suchej nawierzchni oraz ulepszenie żywotności opony. Najpopularniejsze rozmiary nowych opon Blizzak zostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.
Asortyment przystępnych wymiarów będzie sukcesywnie powiększany w kolejnych latach.