Bridgestone Blizzak LM-25 185/55 R16 87 T

cena od 561,56 PLN

oszczędzasz do 44%

Bridgestone Blizzak LM-25 185/55 R16 87 T
Szerokość przekroju: 185 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks nośności: 87 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy |  Efektywność paliwowa: F |  Poziom emisji hałasu: 71 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

zalety:
  • nadzwyczajna trakcja na śniegu
  • wyjątkowo długie przebiegi
  • staranne sterowanie w zakrętach

Bridgestone Blizzak LM-25 to opony zimowe tworzone na potrzeby północnej, kontynentalnej części Europy mają na celu umocnienie pozycji Bridgestone na nad wyraz wymagającym rynku europejskim.

LM25 i LM25V to opony zaprojektowane dla pojazdów wysokich osiągów, limuzyn, a także samochodów klasy GT. Te dwa świeże lamelowane modele opon zawdzięczają doskonale stabilne osiągi najnowszym osiągnięciom Bridgestone w zakresie technologii symulacji komputerowej.

Zbalansowanie parametrów dotyczących słusznej przyczepności i bezpiecznego prowadzenia na lodzie, śniegu, a także błocie pośniegowym przy jednoczesnym zachowaniu nadzwyczajnych właściwości jezdnych na mokrej oraz suchej nawierzchni jest nad wyraz niełatwym zadaniem. Kompromis został jednak osiągnięty dzięki zaimplementowaniu nowoczesnych aktywnych programów symulacji zachowania opony na ośnieżonej i mokrej nawierzchni.

konsekwencją badań jest nowy wzór bieżnika ze zmniejszoną o 9% powierzchnią niezabudowaną, zapewniającą ulepszoną przyczepność na lodzie. Soczewkowy zarys klocków bieżnika w jego centralnej części redukuje turbulencje wodne, obniżając w ten sposób ryzyko aquaplaningu.

Natomiast blokowy układ klocków w części bocznej bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu. Trójwymiarowe nacięcia krawędzi bieżnika, zaprojektowane przy wykorzystaniu najnowszej technologii symulacji nacisku zwiększają twardość klocków o 10% pomimo ich pokaźnego zagęszczenia, co z kolei wpływa na zwiększenie przyczepności opony.

Taka budowa zagwarantuje większą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią w centralnej części bieżnika, poprawiając w ten sposób przyczepność i hamowanie na śniegu i lodzie.

równocześnie równomierny rozkład sztywności klocków na całej szerokości bieżnika zwiększa wytrzymałość opony na nieregularne zużycie. Mieszanka bieżnika nowych opon posiada bezspornie więcej krzemionki aniżeli mieszanka LM18 i LM22.

Ta sama formuła znajduje wykorzystanie w LM25V, wpływając na zbalansowanie osiągów na mokrej, a także suchej nawierzchni oraz udoskonalenie żywotności opony. Najpopularniejsze wymiary nowych opon Blizzak pozostały wprowadzone na polski rynek w lipcu 2004.

Asortyment przystępnych rozmiarów będzie sukcesywnie powiększany w kolejnych latach.