Uniroyal Rainsport 3 225/40 R18 92 Y

chwilowy brak towaru

  • Producent: Uniroyal
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 92
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Uniroyal RainSport 3 225/40R18 92Y opona letnia osobowa

zastosowana w niej progresywna technologia Skóry Rekina (SST) zapewnia - dzięki strukturze znikomych żeber - szybsze odprowadzenie wody, zapewniając rewelacyjną ochronę przed aquaplaningiem.

W stosowny sposób łączy w sobie mocne strony asymetrycznego i kierunkowego wzoru bieżnika.

znakomita ochrona przed aquaplaningiem;

  • UFS (Ultimate Flow Structure):
    Zoptymalizowana struktura wzoru bieżnika gwarantująca szybkie odprowadzanie wody.
  • SST (Shark Skin Technology):
    Tłumienie turbulencji wody na powierzchni kanału bieżnika.


> wideo: "Zabezpieczenie przed aquaplaningiem"

Krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni:

Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni

  • Więcej krawędzi trzymających:Krawędzie trzymające powiększają przyczepność do powierzchni drogi.
  • RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie wielkich sił w czasie hamowania dzięki lepszemu wypełnianiu poprzez mieszankę bieżnika porowatej struktury nawierzchni.


> video: "Krótka droga hamowania"



nad wyraz dobra przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni podczas pokonywania zakrętów;

  • FCC (Fast Curve Configuration): duża sztywność poprzeczna bloków barkowych bieżnika redukuje odkształcenia wpływając na lepsze przenoszenie sił bocznych.
  • rozciągliwe w kierunku wzdłużnym bloki barkowe:spory odcisk bieżnika dzięki trafnemu dostosowaniu bloków barkowych do powierzchni drogi.


> video: " bardzo dobra przyczepność na zakrętach"



Niski poziom hałasu poprzez cały okres eksploatacji opony;

  • GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom hałasu w całym zakresie częstotliwości i regularne zużycie.


> wideo: "Niski poziom hałasu"

Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody;

Opracowaliśmy 'asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody', który łączy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby bieżnika ale nie ma ich wad.

ETYKIETY UE;

Opony Uniroyal RainSport 3 posiadają klasę hamowania A na mokrej nawierzchni we wszystkich rozmiarach.

Wysoka przyczepność na mokrej nawierzchni ma kluczowe znaczenie dla bezpiecznego prowadzenia pojazdu. Ze względu na tę właściwość opony zostały podzielone na klasy, od A do G (lecz klasy D i G nie są aktualnie używane). Różnica w drodze hamowania między oponami klasy A i F może wynieść nawet 18 metrów.

detalowe wartości etykiet dla wszelkich rozmiarów można znaleźć tutaj: Wartości etykiet UE.

RainSport 3 prawidłowo zamontowana na samochodzie:

RainSport 3 jest oponą z asymetryczym bieżnikiem ze zoptymalizowanym przepływem wody, a nie oponą kierunkową! Przestrzegaj oznaczeń na ścianie bocznej opony w celu jej dobrego montażu:


Aquaplaning - wielki procent pustych przestrzeni;

Odcisk bieżnika jest częścią opony będącą powierzchnią jej styku z nawierzchnią. Wielkość tej powierzchni zmienia się w zależności od szerokości opony. Dla opon UHP zarys odcisku wygląda na ogół tak i jest wielkości rąk:

duży udział pustych przestrzeni w bieżniku ma kluczowe znaczenie dla wysokiej niepodatności opony na aquaplaning. Objętość pustych przestrzeni zależy od wielkości kanałów bieżnika.

Funkcja podstawowa:
większy procent pustych przestrzeni w bieżniku pozwala na odprowadzenie obszerniejszej ilości wody, dzięki czemu rozszerza się oporność opony na zjawisko aquaplaningu.

Obok znacznego udziału pustych przestrzeni także sama struktura bieżnika ma wpływ na oporność na aquaplaning. Jej funkcją jest: skrócenie dystansu jaki woda musi pokonaćwiększa jej ilość mogła być odprowadzona spod czoła bieżnika dla poprawy oporności na aquaplaning.


Dłuższe, ustawione pod ostrym kątem do kierunku jazdy kanały bieżnika są bardziej korzystne:

Ponieważ odcisk opony UHP jest duży i niedługi, a kanały bieżnika w oponie RainSport 3 są długie i ustawione pod ostrym kątem do kierunku jazdy, to jedynie nieznaczne ich odcinki znajdują się w tym samym czasie w obszarze powierzchni styku opony z nawierzchnią.

W związku z tym kierunek kanałów bieżnika nie ma znaczenia, ponieważ działają one mniej więcej równie jak typowe kanały obwodowe.

Wygląd kilku ostatnich generacji 4-rowkowych opon asymetrycznych może sprawić,kupujący będą sądzić, że częścią bieżnika odpowiedzialną za prowadzenie w RainSport 3 jest ta, która wygląda podobnie jak w charakterystycznej oponie asymetrycznej:

Jednak takie myślenie jest błędne. Nowa zoptymalizowana struktura bieżnika pozwala na wykorzystanie jeszcze większych makro-bloków, które ulepszają prowadzenie. Zatem zoptymalizowana struktura bieżnika w obszarze przepływu wody ma także wpływ na charakterystykę prowadzenia opony:

Masz jakieś pytania? Zapytaj sprzedawcę Uniroyal o wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat bezpiecznej jazdy na mokrej nawierzchni oraz o nową oponę Uniroyal RainSport 3.

wideo: Nowość, Uniroyal RainSport 3