Uniroyal Rainsport 3 205/55 R16 91 V

cena od 197,99 PLN

oszczędzasz do 18%

Uniroyal Rainsport 3 205/55 R16 91 V
Szerokość przekroju: 205 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks nośności: 91 |  Indeks prędkości: V |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 71 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

Uniroyal RainSport 3 205/55R16 91V opona letnia osobowa

wykorzystana w niej innowacyjna technika Skóry Rekina (SST) zagwarantuje - dzięki strukturze śladowych żeber - szybsze odprowadzenie wody, gwarantując genialną ochronę przed aquaplaningiem.

W optymalny sposób łączy w sobie zalety asymetrycznego i kierunkowego wzoru bieżnika.

doskonała ochrona przed aquaplaningiem;

  • UFS (Ultimate Flow Structure):
    Zoptymalizowana struktura wzoru bieżnika gwarantująca prędkie odprowadzanie wody.
  • SST (Shark Skin Technology):
    Tłumienie turbulencji wody na powierzchni kanału bieżnika.


> video: "Zabezpieczenie przed aquaplaningiem"

Krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni:

Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni

  • Więcej krawędzi trzymających:Krawędzie trzymające zwiększają przyczepność do powierzchni drogi.
  • RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie pokaźnych sił w czasie hamowania dzięki ulepszonemu wypełnianiu poprzez mieszankę bieżnika porowatej struktury nawierzchni.


> video: "Krótka droga hamowania"



nad wyraz dobra przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni podczas pokonywania zakrętów;

  • FCC (Fast Curve Configuration): duża sztywność poprzeczna bloków barkowych bieżnika redukuje odkształcenia wpływając na udoskonalone przenoszenie sił bocznych.
  • sprężyste w kierunku wzdłużnym bloki barkowe:znaczny odcisk bieżnika dzięki trafnemu dopasowaniu bloków barkowych do powierzchni drogi.


> video: " wyjątkowo dobra przyczepność na zakrętach"



Niski poziom hałasu poprzez cały okres eksploatacji opony;

  • GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom hałasu w całym zakresie częstotliwości i regularne zużycie.


> wideo: "Niski poziom hałasu"

Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody;

Opracowaliśmy 'asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody', który łączy w sobie mocne strony koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby bieżnika lecz nie posiada ich wad.

ETYKIETY UE;

Opony Uniroyal RainSport 3 mają klasę hamowania A na mokrej nawierzchni we wszystkich wymiarach.

Wysoka przyczepność na mokrej nawierzchni ma kluczowe znaczenie dla bezpiecznego prowadzenia pojazdu. Ze względu na tę właściwość opony pozostały podzielone na klasy, od A do G (jednak klasy D i G nie są aktualnie wykorzystywane). Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i F może wynieść choćby 18 metrów.

detalowe wartości etykiet dla wszelkich rozmiarów można znaleźć tutaj: Wartości etykiet UE.

RainSport 3 prawidłowo zamontowana na samochodzie:

RainSport 3 jest oponą z asymetryczym bieżnikiem ze zoptymalizowanym przepływem wody, a nie oponą kierunkową! Przestrzegaj oznaczeń na ścianie bocznej opony w celu jej korzystnego montażu:


Aquaplaning - duży procent pustych przestrzeni;

Odcisk bieżnika jest częścią opony będącą powierzchnią jej styku z nawierzchnią. Wielkość tej powierzchni zmienia się w zależności od szerokości opony. Dla opon UHP kształt odcisku wygląda przeważnie tak i jest wielkości dłoni:

obfity udział pustych przestrzeni w bieżniku ma kluczowe znaczenie dla wysokiej odporności opony na aquaplaning. Objętość pustych przestrzeni zależy od wielkości kanałów bieżnika.

Funkcja podstawowa:
obszerniejszy procent pustych przestrzeni w bieżniku zezwala na odprowadzenie większej ilości wody, dzięki czemu zwiększa się odporność opony na zjawisko aquaplaningu.

Obok znacznego udziału pustych przestrzeni także sama struktura bieżnika ma wpływ na odporność na aquaplaning. Jej funkcją jest: skrócenie dystansu jaki woda musi pokonaćwiększa jej liczba mogła być odprowadzona spod czoła bieżnika dla poprawy wytrzymałości na aquaplaning.


Dłuższe, ustawione pod ostrym kątem do kierunku jazdy kanały bieżnika są bardziej prawidłowe:

Ponieważ odcisk opony UHP jest wielki i krótki, a kanały bieżnika w oponie RainSport 3 są długie i ustawione pod ostrym kątem do kierunku jazdy, to tylko niewielkie ich odcinki znajdują się w tym samym czasie w obszarze powierzchni styku opony z nawierzchnią.

W związku z tym kierunek kanałów bieżnika nieistotne, ponieważ działają one mniej więcej równie jak standardowe kanały obwodowe.

Wygląd kilku ostatnich generacji 4-rowkowych opon asymetrycznych może sprawić,konsumenci będą sądzić, iż częścią bieżnika odpowiedzialną za prowadzenie w RainSport 3 jest ta, która wygląda podobnie jak w standardowej oponie asymetrycznej:

Jednak takie myślenie jest błędne. Nowa zoptymalizowana struktura bieżnika pozwala na zastosowanie jeszcze obszerniejszych makro-bloków, które udoskonalają prowadzenie. Zatem zoptymalizowana struktura bieżnika w obszarze przepływu wody ma także wpływ na charakterystykę prowadzenia opony:

Masz jakieś pytania? Zapytaj sprzedawcę Uniroyal o wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat bezpiecznej jazdy na mokrej nawierzchni i o nową oponę Uniroyal RainSport 3.

wideo: Nowość, Uniroyal RainSport 3