Uniroyal Rainexpert 3 185/65 R15 88 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Uniroyal
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 185
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks prędkości: T
  • Indeks nośności: 88
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
Uniroyal RainExpert 3 185/65R15 88T opona letnia osobowa etykieta; ( C, A, 2)), 70dB)

DOT(1317)

" Czarny rekin " tak nazwano nowy bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3. Wykorzystana w niej nowoczesna technika Skóry Rekina (SST) zagwarantuje - dzięki strukturze niepokaźnych żeber - szybsze odprowadzenie wody, zapewniając genialną ochronę przed aquaplaningiem. W adekwatny sposób łączy w sobie mocne strony asymetrycznego i kierunkowego wzoru bieżnika. Nieprzeciętna ochrona przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania. Szczególnie dobra przyczepność na zakrętach. Niski poziom hałasu przez cały okres eksploatacji opony. "Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu"

świetna ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy.

  • znakomita niepodatność na aquaplaning.
  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni.

świetna odporność na aquaplaning.

Nowa opona Uniroyal RainExpert 3 została wyekwipowana w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny rodzaj bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem.

Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

zastosowanie licznych krawędzi tnących bieżnika gwarantuje idealna przyczepność.
w wyniku czego skraca się droga hamowania jednocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni.



Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni.

Bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3 zapewnia optymalne właściwości w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii powodowane tarciem.
efektem są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi.


Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody.

Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie mocne strony koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, ale nie ma ich wad!

Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury.

W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy produktywności opony RainExpert 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina.

Funkcjonalność:

Przepływ wody po gładziutkiej powierzchni wywołuje turbulencję. Turbulencja wody za każdym razem rozszerza opory przepływu.

Dzięki zastosowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji.

użycie:

W oponie RainExpert 3 struktura skóry rekina pozostała wykorzystana w kanałach obwodowych bieżnika:


Korzyści:

W oponie RainExpert 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji.

RainExpert 3 zamontowana poprawnie na samochodzie:

Opona RainExpert 3 wyekwipowana jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.
podczas konstrukcji opony na feldze należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony:

Outside ( na zewnątrz kola )

Inside ( do wewnątrz koła )

Aquaplaning - puste przestrzenie

Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny komponent łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany przez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w rozmiarze dłoni.

Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Ilość pustych przestrzeni uzależniona jest wyłącznie od rozmiaru rowków bieżnika.

Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni:
Im obszerniejsza ilość wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest wydajniejsza.

Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma stanowczy wpływ na sprawność ochrony przed aquaplaningiem.

Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym produktywniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem.

Dłuższe i bardziej strome rowki są sprawniejsze:

Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 gwarantują odprowadzanie wody do barku jak także do pokaźnego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony.

równocześnie kierunek rotacji opony RainExpert 3 nie wpływa na skuteczność aquaplaningu.