Uniroyal Rainexpert 3 175/65 R15 84 T

cena od 180,00 PLN

oszczędzasz do 9%

Uniroyal Rainexpert 3 175/65 R15 84 T
Szerokość przekroju: 175 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks nośności: 84 |  Indeks prędkości: T |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 70 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

Uniroyal RainExpert 3 175/65R15 84T opona letnia osobowa etykieta ( C, A, 2)), 70dB)

DOT(0519)

"Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu"

wyśmienita ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy.

  • idealna niepodatność na aquaplaning.
  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni.

znakomita odporność na aquaplaning.

Nowa opona Uniroyal RainExpert 3 została wyekwipowana w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny wariant bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem.

Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

wykorzystanie licznych krawędzi tnących bieżnika zagwarantuje idealna przyczepność.
w efekcie skraca się droga hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.



Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni.

Bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3 gwarantuje optymalne cechy w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii wywoływane tarciem.
konsekwencją są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi.


Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody.

Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, lecz nie ma ich wad!

Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury.

W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy wydajności opony RainExpert 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina.

Funkcjonalność:

Przepływ wody po gładziutkiej powierzchni powoduje turbulencję. Turbulencja wody zawsze rozszerza opory przepływu.

Dzięki zastosowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji.

użycie:

W oponie RainExpert 3 struktura skóry rekina została zastosowana w kanałach obwodowych bieżnika:


Korzyści:

W oponie RainExpert 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji.

RainExpert 3 zamontowana poprawnie na samochodzie:

Opona RainExpert 3 zaopatrzona jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.
w trakcie montażu opony należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony:

Aquaplaning - puste przestrzenie

Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny element łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany poprzez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w wymiarze rąk.

Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Liczba pustych przestrzeni uzależniona jest tylko od wymiaru rowków bieżnika.

Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni:
Im większa liczba wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest sprawniejsza.

Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma stanowczy wpływ na skuteczność ochrony przed aquaplaningiem. Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym wydajniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem.

Dłuższe i bardziej strome rowki są efektywniejsze:

Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 zapewniają odprowadzanie wody do barku jak na dodatek do dużego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony.

równocześnie kierunek rotacji opony RainExpert 3 nie wpływa na efektywność aquaplaningu.