Pirelli P ZERO ASIMMETRICO 345/35 R15 95 Y

cena od 4849,57 PLN

Pirelli P ZERO ASIMMETRICO 345/35 R15 95 Y
Szerokość przekroju: 345 |  Wysokość profilu: 35 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 95 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 74 dB |  Efektywność paliwowa: F |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

• Opony o najwyższych osiągach, do samochodów o wysokiej mocy silnika, klasy wyższej, sportowej i luksusowej • nieprzeciętna przyczepność i zmniejszone opory toczenia • Pewna reakcja przy prędkiej jeździe w każdych warunkach • stabilna, komfortowa i bezkompromisowa Opony radialne o utraniskim profilu, do samochodów o prędkości maksymalnej powyżej 240km/h (indeks Z), o średnicy tarcz kół od 15" do 20". PZERO SYSTEM™ ustanawia kanon w segmencie opon o szczególnie wysokich osiągach. W zależności od charakterystyki samochodu PZERO SYSTEM™ może być kompilacją Pzero Direzionale™ na przód i Pzero Asimmetrico™ (tył) lub Pzero Asimmetrico na wszelkich kołach. PZERO SYSTEM™ Moc - 500 KM, maksymalna prędkość 320 km/h, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 4 sekundy. Odpowiedzią Pirelli jest MOC POD KONTROLĄ. Direzionale (Kierunkowa) i Asimmetrico (asymetryczna): dwie zróżnicowane opony, powstałe w wyniku unikalnego projektu technologicznego. Nadzwyczajna przyczepność do nawierzchni drogi, nawet przy maksymalnej prędkości, a także pewna reakcja przy prędkiej jeździe w każdych warunkach. Maksymalna wytrzymałość na obszerne siły bezwładnościowe na zakręcie. Zaprojektowane do użytkowania razem lub osobno, w zależności od modelu samochodu, warunków eksploatacji i stylu jazdy. P Zero System™: opcje konfiguracji 1. Opona KIERUNKOWA z przodu, ASYMETRYCZNA z tyłu System zalecany przy sporych prędkościach, w rozmaitych warunkach pogodowych, przy nawierzchni suchej i mokrej. Szczególnie {pomocn|przydatn)y w pojazdach z silnikiem usytuowanym z tyłu bądź w części centralnej. 2. Opona ASYMETRYCZNA z przodu i z tyłu Układ zalecany do jazdy z dużą prędkością, wskazany szczególnie jako wyposażenie pojazdów posiadających napęd na przednią oś lub na obie osie.