Trzy obfite rowki wzdłużne poprawiają atrybuty jezdne w trakcie deszczu dzięki wydajnemu odprowadzaniu wody. Technika mieszanki 4G i zoptymalizowana konstrukcja wzoru bieżnika N’Fera RU1 poprawiają stabilność jazdy, optymalną przyczepność i skracają drogę hamowania nie tylko na mokrych,też na suchych nawierzchniach.
powiększona sztywność bloków i lepsza budowa bieżnika perfekcyjną sterowność i stabilność także podczas pokonywania zakrętów. Jeden węższy rowek wzdłużny po zewnętrznej stronie bieżnika nie tylko wspiera eliminowanie wody,powiększa stabilność bloku, a tym samym rozszerza kontrolę nad pojazdem.
Wyważone zewnętrzne i wewnętrzne żebra w bieżniku gwarantują maksymalną stabilność w trakcie jazdy z dużą szybkością ze względu na powiększoną siłę ugięcia.
Zoptymalizowane rozmieszczenie i układ klocków bieżnika gwarantuje cichszą jazdę. Na dodatek cienkie, poprzeczne nacięcia w strefie barkowej bieżnika redukują hałas wykonanego poprzez opony w trakcie jazdy, co niezaprzeczalnie rozszerza komfort podczas podróży SUV-em. Specjalna technologia mieszania gum, a także asymetryczny wzór bieżnika wpływają w stanowczym stopniu na komfort jazdy a zwykle na dłuższy przebieg opony. Zoptymalizowany obszar kontaktu opony z nawierzchnią wraz z lepszą mieszanką gumową minimalizuje opór toczenia, co oznacza, że zużyjesz mniej paliwa podróżując na oponach Nexen N’Fera RU1.