Trzy duże rowki wzdłużne poprawiają cechy jezdne w trakcie deszczu dzięki skutecznemu odprowadzaniu wody. Technika mieszanki 4G i zoptymalizowana kompozycja wzoru bieżnika N’Fera RU1 udoskonalają stabilność jazdy, słuszną przyczepność i skracają drogę hamowania nie tylko na mokrych,dodatkowo na suchych nawierzchniach.
powiększona sztywność bloków i lepsza kompozycja bieżnika doskonałą sterowność i stabilność także w trakcie pokonywania zakrętów. Jeden węższy rowek wzdłużny po zewnętrznej stronie bieżnika nie tylko wspiera likwidowanie wody,rozszerza stabilność bloku, a tym samym powiększa kontrolę nad pojazdem.
Wyważone zewnętrzne i wewnętrzne żebra w bieżniku zapewniają maksymalną stabilność podczas jazdy z dużą prędkością ze względu na powiększoną siłę ugięcia.
Zoptymalizowane rozmieszczenie i układ klocków bieżnika gwarantuje cichszą jazdę. W dodatku cienkie, poprzeczne nacięcia w strefie barkowej bieżnika redukują hałas wytwarzanego przez opony w trakcie jazdy, co bezdyskusyjnie zwiększa komfort podczas podróży SUV-em. Specjalna technologia mieszania gum oraz asymetryczny wzór bieżnika wpływają w znaczącym stopniu na komfort jazdy a głównie na dłuższy przebieg opony. Zoptymalizowany obszar kontaktu opony z nawierzchnią wraz z udoskonaloną mieszanką gumową minimalizuje opór toczenia, co oznacza, iż zużyjesz mniej paliwa podróżując na oponach Nexen N’Fera RU1.