chwilowy brak towaru
HANKOOK Ventus S1 evo 3 K127B to opona letnia klasy medium, określana mianem "opony wyczynowej", która oferuje stosowne osiągi dla aut osobowych i wzorowe zachowanie i pełne bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach.
Asymetryczny wzór rzeźby bieżnika, zaopatrzony w liczne innowacje techniczne, odpowiada na potrzeby pojazdów premium o pokaźniejszej masie, które poruszają się w dynamiczny sposób w obszerniejszych zakresach prędkości.
Poszerzenie strefy barkowej oraz bloków barkowych wpłynęło na zwiększenie powierzchni kontaktu opony z nawierzchnią w trakcie pokonywania zakrętów. Usztywnione opasanie na bazie drutu stalowego jeszcze lepiej pochłania energię pochodzącą od uderzeń związanych z nierównościami drogowymi i maksymalizuje kontakt w płaskich częściach bieżnika.
lepsza budowa klocków wewnętrznych pomaga wspierać stabilność toru jazdy i równomierne rozłożenie nacisku, który jest wywierany poprzez samochody rownież o wiekszej masie. Dzięki tym cechom wydajność jezdna na suchych nawierzchniach poprawiła się o 6% (w stosunku do poprzednich modeli, asygnowanych do tej gamy pojazdów).
technika podwójnych bloków wewnętrznych oraz poszerzone kanały obwodowe powiększają efektywność odprowadzania wody z bieżnika, co zwiększa właściwości jezdne i produktywność hamowania na mokrych nawierzchniach, dbając w ten sposób o bezpieczeństwo w niesprzyjających warunkach pogodowych.
Dzięki zastosowaniu zazębiających się rowków zewnętrznych osiągalna była poprawa zachowania na mokrych drogach bez konieczności pogarszania parametrów prowadzenia na suchych podłożach. Faktura ściany bocznej o nieznacznych krawędziach wierzchołkowych ulepszoną cyrkulację cieplną, co broni przed nadmiernym rozpraszaniem energii przez oponę i pomaga zmniejszyć opory toczenia.
Wzorowanie pomaga też lepiej tłumić szum, powstały w trakcie jazdy, dzięki temu poprawie ulega jeszcze komfort akustyczny podróży. Dodatkowo Ventus S1 evo 3 K127B jest modelem, który został zaopatrzony w system jazdy awaryjnej runflat - HRS, który pozwala kontynuować jazdę po przebiciu opony i utraty ciśnienia wewnętrznego* *(kontynuacja jazdy do najbliższego warsztatu max.
80 km)