Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 265/35 R22 102 W

cena od 1318,00 PLN

oszczędzasz do 13%

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 265/35 R22 102 W
Szerokość przekroju: 265 |  Wysokość profilu: 35 |  Średnica osadzenia: R22 |  Indeks prędkości: W |  Indeks nośności: 102 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Efektywność paliwowa: E |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

zagwarantuje kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to opona letnia o wysokiej wydajności do samochodów osobowych o znacznej mocy silnika. Model Eagle F1 Asymmetric 3 jest montowany jako oryginalne wyposażenie (OE) w wielu mocnych autach na rynku, m.in. W nowym Jaguarze XF.

Precyzja prowadzenia i wytrzymałość

Nowa technika Reinforced Construction oparta na wzmocnionej konstrukcji o nieznacznej masie upraszcza prowadzenie i pokonywanie zakrętów oraz zniża zużycie bieżnika i paliwa.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia

Nowa mieszanka Grip Booster stosowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność w trakcie hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

technika Active Braking rozszerza powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność w trakcie hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Opis producenta: Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Firma generuje swoje produkty w 49 fabrykach w 22 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 66 tysięcy osób. Dwa centra innowacji w Luksemburgu, a także w USA stale opracowują najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają standardy technice i sprawności w branży.

firmę Goodyear rozpoznaje dzisiaj niemal każdy kierowca. Co interesujące, historia nazwy firmy nie pochodzi bezpośrednio od nazwiska założyciela, czyli Franka A. Seiberling'a. Właściciel Goodyear'a chciał uczcić pamięć osoby, bez której nie powstałaby żadna opona czyli Charles'a Goodyear'a. Jego pomysłem jest ponadto oznakowanie produktów Goodyear skrzydlatym butem rzymskiego boga handlu i kupiectwa, Merkurego.

Goodyear zawsze inwestował w świeże technologie i rozwój. Dzięki temu lądownik Apollo 14 został wyekwipowany w MET (Modularized Equipment Transporter) z oponami Goodyear XLT, a Gary Gabelich mógł ustanowić na oponach ze skrzydlatym logiem, rekord prędkości - ponad 622 mph (około 1000 km/h). Z niewiele znaczącej fabryki opon rowerowych której lista płac w 1898 roku wynosiła 217 dolarów, powstał koncern którego wysokość sprzedaży przekracza obecnie 20 bilionów dolarów.