Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/35 R19 96 Y

cena od 896,00 PLN

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/35 R19 96 Y
Szerokość przekroju: 255 |  Wysokość profilu: 35 |  Średnica osadzenia: R19 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 96 |  Poziom emisji hałasu: 69 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

gwarantuje kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to opona letnia o wysokiej sprawności do samochodów osobowych o szerokiej mocy silnika. Model Eagle F1 Asymmetric 3 jest montowany jako oryginalne wyposażenie (OE) w wielu mocnych autach na rynku, m.in. W nowym Jaguarze XF.

Precyzja prowadzenia i odporność

Nowa technologia Reinforced Construction oparta na usztywnionej konstrukcji o znikomej masie upraszcza prowadzenie i pokonywanie zakrętów i zniża zużycie bieżnika i paliwa.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia

Nowa mieszanka Grip Booster używana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

technologia Active Braking powiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Opis producenta: Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Firma kreuje swoje produkty w 49 fabrykach w 22 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 66 tysięcy osób. Dwa centra innowacji w Luksemburgu, a także w USA stale opracowują najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają standardy technologii i skuteczności w branży.

markę Goodyear rozpoznaje dzisiaj niemal każdy kierowca. Co atrakcyjne, historia nazwy marki nie pochodzi bezpośrednio od nazwiska założyciela, czyli Franka A. Seiberling'a. Właściciel Goodyear'a chciał uczcić pamięć osoby, bez której nie powstałaby żadna opona czyli Charles'a Goodyear'a. Jego pomysłem jest też oznakowanie produktów Goodyear skrzydlatym butem rzymskiego boga handlu i kupiectwa, Merkurego.

Goodyear za każdym razem inwestował w świeże technologie i rozwój. Dzięki czemu lądownik Apollo 14 został zaopatrzony w MET (Modularized Equipment Transporter) z oponami Goodyear XLT, a Gary Gabelich mógł ustanowić na oponach ze skrzydlatym logiem, rekord szybkości - ponad 622 mph (około 1000 km/h). Z niewiele znaczącej fabryki opon rowerowych której lista płac w 1898 roku wynosiła 217 dolarów, powstał koncern którego wysokość sprzedaży przekracza obecnie 20 bilionów dolarów.