Falken FK 510 255/30 R19 91 Y

chwilowy brak towaru

  • Producent: Falken
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 255
  • Wysokość profilu: 30
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 91
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Falken Azenis FK510 Nasz nowy czołowy model
  • wyśmienite prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni
  • Cicha praca we wszystkich zakresach szybkości
  • wspaniała odporność na aquaplaning
  • Maksymalne bezpieczeństwo i kontrola
  • idealna stabilność kierunkowa w trakcie jazdy na wprost i po zakrętach
  • duża stabilność w trakcie prędkiej jazdy na zakrętach
  • Skrócona droga hamowania

Nasz model AZENIS FK510 o świetnych parametrach zagwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa, ponadprzeciętną dynamikę jazdy, a także obszerniejszą sprawność zużycia paliwa. Progresywna mieszanka i zaawansowana kompozycja FALKEN AZENIS FK510 jest skutkiem doświadczeń zebranych na kilkudziesięciu tysiącach kilometrów tras wyścigowych i testowych – to najnowsza generacja naszych opon klasy high-end. O świetnym rezultacie każdy kierowca może przekonać się na drodze.

powiększona część negatywu bieżnika z rowkami podłużnymi o szerokiej pojemności oraz krągłym konturem barku zapewnia perfekcyjne zachowanie na mokrej nawierzchni i gwarantuje najkorzystniejszą ochronę przed aquaplaningiem.

duża ilość lameli (niedużych nacięć na blokach bieżnika) udoskonala powierzchnię styku podczas skręcania i produktywne rozdzielanie warstwy wody na jezdni.

Dzięki konsekwentnemu użytkowaniu technologii 4D-Nano Design nasi inżynierowie są w stanie opracowywać przyszłościowe mieszanki gumy, które oprócz nadzwyczajnej przyczepności oferują jeszcze produktywność zużycia paliwa i pokaźniejszą niepodatność na ścieranie.

Koncept bieżnika ACP (ADAPTIVE CONSTANT PRESSURE) zagwarantuje stały rozkład nacisku w obszarze powierzchni styku. Powiększa on wydajność hamowania, stabilność kierunku oraz dynamikę jazdy i zagwarantuje równomierne zużycie.