Falken FK 510 225/45 R17 94 Y

chwilowy brak towaru

  • Producent: Falken
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 94
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
Falken Azenis FK510 Nasz nowy czołowy model
  • nadzwyczajne prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni
  • Cicha praca we wszystkich zakresach szybkości
  • rewelacyjna niepodatność na aquaplaning
  • Maksymalne bezpieczeństwo i kontrola
  • doskonała stabilność kierunkowa podczas jazdy na wprost i po zakrętach
  • obfita stabilność w trakcie szybkiej jazdy na zakrętach
  • Skrócona droga hamowania

Nasz model AZENIS FK510 o wyśmienitych parametrach gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa, ponadprzeciętną dynamikę jazdy oraz większą sprawność zużycia paliwa. Progresywna mieszanka oraz nowoczesna kompozycja FALKEN AZENIS FK510 jest rezultatem doświadczeń zgromadzonych na kilkudziesięciu tysiącach kilometrów tras wyścigowych i testowych – to najnowsza generacja naszych opon klasy high-end. O świetnym rezultacie każdy kierowca może przekonać się na drodze.

powiększona część negatywu bieżnika z rowkami podłużnymi o pokaźnej pojemności, a także okrągłym konturem barku zapewnia nieprzeciętne zachowanie na mokrej nawierzchni i gwarantuje najkorzystniejszą ochronę przed aquaplaningiem.

pokaźna ilość lameli (drobnych nacięć na blokach bieżnika) udoskonala powierzchnię styku podczas skręcania i sprawne rozdzielanie warstwy wody na jezdni.

Dzięki konsekwentnemu wykorzystywaniu technologii 4D-Nano Design nasi inżynierowie są w stanie opracowywać przyszłościowe mieszanki gumy, które oprócz idealnej przyczepności proponują ponadto sprawność zużycia paliwa i większą odporność na ścieranie.

Koncept bieżnika ACP (ADAPTIVE CONSTANT PRESSURE) zagwarantuje stały rozkład nacisku w obszarze powierzchni styku. Zwiększa on sprawność hamowania, stabilność kierunku i dynamikę jazdy i gwarantuje równomierne zużycie.