Falken FK 510 225/40 R18 92 Y

chwilowy brak towaru

  • Producent: Falken
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 92
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Falken Azenis FK510 Nasz nowy czołowy model
  • nieprzeciętne prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni
  • Cicha praca we wszystkich zakresach prędkości
  • wspaniała odporność na aquaplaning
  • Maksymalne bezpieczeństwo i kontrola
  • świetna stabilność kierunkowa podczas jazdy na wprost i po zakrętach
  • szeroka stabilność podczas prędkiej jazdy na zakrętach
  • Skrócona droga hamowania

Nasz model AZENIS FK510 o nieprzeciętnych parametrach zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, ponadprzeciętną dynamikę jazdy i pokaźniejszą produktywność zużycia paliwa. Nowoczesna mieszanka i innowacyjna konstrukcja FALKEN AZENIS FK510 jest konsekwencją doświadczeń skategoryzowanych na kilkudziesięciu tysiącach kilometrów tras wyścigowych i testowych – to najnowsza generacja naszych opon klasy high-end. O nieprzeciętnym rezultacie każdy kierowca może przekonać się na drodze.

rozszerzona część negatywu bieżnika z rowkami podłużnymi o dużej pojemności i krągłym konturem barku gwarantuje idealne zachowanie na mokrej nawierzchni i gwarantuje najlepszą ochronę przed aquaplaningiem.

wielka liczba lameli (niedużych nacięć na blokach bieżnika) polepsza powierzchnię styku podczas skręcania i sprawne rozdzielanie warstwy wody na jezdni.

Dzięki konsekwentnemu stosowaniu technologii 4D-Nano Design nasi inżynierowie są w stanie opracowywać przyszłościowe mieszanki gumy, które oprócz doskonałej przyczepności proponują ponadto efektywność zużycia paliwa i pokaźniejszą niepodatność na ścieranie.

Koncept bieżnika ACP (ADAPTIVE CONSTANT PRESSURE) gwarantuje stały rozkład nacisku w obszarze powierzchni styku. Zwiększa on efektywność hamowania, stabilność kierunku oraz dynamikę jazdy i zagwarantuje równomierne zużycie.