Dunlop SP Sport StreetResponse 2 175/65 R14 82 T

cena od 397,55 PLN

oszczędzasz do 9%

Dunlop SP Sport StreetResponse 2 175/65 R14 82 T
Szerokość przekroju: 175 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R14 |  Indeks prędkości: T |  Indeks nośności: 82 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 68 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

udoskonalone atrybuty na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich





  • Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach

  • Lepsza trakcja na mokrych drogach

  • Poprawiona przyczepność i hamowanie na suchej drodze





PODWÓJNE, obfite ROWKI OBWODOWE

Podwójne, szerokie rowki obwodowe pomagają w ulepszonym absorbowaniu wody z powierzchni drogi



KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI

obfita ilość krawędzi bieżnika zagwarantuje niezwykle dobrą przyczepność i krótszą drogę hamowania



KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI

Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji\\



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.atuty nadzwyczajna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i progresywne reagowanie.atuty widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna kompozycja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest szczególnie niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



żródło:https://www.dunlop.eu