Dunlop SP Sport StreetResponse 165/70 R14 81 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 165
  • Wysokość profilu: 70
  • Średnica osadzenia: R14
  • Indeks prędkości: T
  • Indeks nośności: 81
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni i zmniejszenie zużycia paliwa w miejskich samochodach

  • świetne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • Lepsze hamowanie na mokrej nawierzchni
  • Oszczędzająca paliwo

znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni dzięki technice Touch Technology

Ciesz się pewnym zachowaniem na suchych nawierzchniach dzięki technologii Dunlop Touch Technology. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia powiększenie powierzchni styku z nawierzchnią, co polepsza przyczepność i staranność kierowania. Potężne przyleganie opony do felgi sprawia, iż kierowca niemal namacalnie wyczuwa atrybuty drogi. A im większa liczba informacji o stanie nawierzchni, tym przyjemniejsza jazda.

Lepsze hamowanie na mokrej nawierzchni

Ciesz się pewnym zachowaniem samochodu mimo deszczu. Asymetryczna kompozycja bieżnika opony SP StreetResponse zwiększa przyczepność na mokrych drogach. Rowki pomiędzy żebrami bieżnika ekspresowo odprowadzają wodę, zniżając ryzyko aquaplaningu w mocnym deszczu.

Mieszanki oszczędzające paliwo

Specjalna mieszanka użyta w bieżniku ogranicza opór toczenia, umożliwiając obniżenie zużycia paliwa bez uszczerbku dla przyczepności na mokrych nawierzchniach.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest wyjątkowo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie doskonałe utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka oporność na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.mocne strony widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.