Dunlop SP Sport Maxx TT 225/45 R17 91 W

cena od 500,37 PLN

Dunlop SP Sport Maxx TT 225/45 R17 91 W
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 45 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks prędkości: W |  Indeks nośności: 91 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 70 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

technika DuPont™ Kevlar® gwarantuje nieprzeciętną skrupulatność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.





  • Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®

  • genialne prowadzenie i pokonywanie zakrętów

  • wspaniała przyczepność i sprawność hamowania





PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice

W oponie SP Sport Maxx TT zaimplementowano technologię DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta bardzo wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co powiększa dokładność prowadzenia. Z kolei technologia Dunlop Touch Technology gwarantuje wspaniałe czucie nawierzchni drogi.



idealnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW

budowa bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, ulepszając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, choćby przy obszernych szybkościach. Nieelastyczne klocki barku zwiększają stabilność podczas zakręcania.



wyśmienitA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE

unikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego gwarantuje bezkonkurencyjną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika dodatkowo powiększa przyczepność, udoskonalając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.atuty doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna kompozycja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest niezwykle wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka odporność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



SYSTEM przeróżnYCH LAMELEK

Pogoda zimą może być szczególnie różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Najróżniejsze rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, dostosowane do różnorodnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie dobrą przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty wspaniałe hamowanie i przyspieszanie; pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.



KEVLAR® W STOPCE OPONY

Boczne ściany umocnione włóknem Kevlarowym® zachowują trafną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w wyniku czego wyśmienitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony wyśmienita przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



źródło:https://www.dunlop.eu