Dunlop SP Sport Maxx RT 245/35 R19 93 Y

cena od 785,47 PLN

Dunlop SP Sport Maxx RT 245/35 R19 93 Y
Szerokość przekroju: 245 |  Wysokość profilu: 35 |  Średnica osadzenia: R19 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 93 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 69 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

Dunlop Sport Maxx RT mocne strony:
  • nieprzeciętnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • genialna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania na wyczynowym poziomie
  • wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy obfitych prędkościach
  • budowa zapewniająca oszczędność paliwa

znakomita przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje wyśmienitą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy obszernych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
postępowe bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z sporymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co ogranicza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.atuty wspaniała przyczepność i sprawność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt w trakcie aktywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać optymalny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z znacznej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, istotnie przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.atuty nieprzeciętna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety genialne hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.