Dunlop SP Sport Maxx RT 235/45 R17 97 Y

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 97
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop Sport Maxx RT atuty:
  • idealnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • perfekcyjna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i efektywności hamowania na wyczynowym poziomie
  • nieszablonowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy znacznych szybkościach
  • kompozycja gwarantująca oszczędność paliwa

perfekcyjna przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia wyśmienitą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy dużych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
progresywne bloki bieżnika Short Braking producenta Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z obfitymi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co ogranicza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która posiada polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.mocne strony idealna przyczepność i sprawność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas aktywnego hamowania. Wzmocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z pokaźnej prędkości.zalety Krótsza droga hamowania, wyjątkowo przy wysokich szybkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.zalety wspaniała stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.