Dunlop SP Sport Maxx RT 225/40 R18 92 Y

cena od 388,00 PLN

oszczędzasz do 18%

Dunlop SP Sport Maxx RT 225/40 R18 92 Y
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 40 |  Średnica osadzenia: R18 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 92 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 68 dB |  Efektywność paliwowa: E |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

Dunlop Sport Maxx RT atuty:
  • znakomicie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • wspaniała do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna dynamiczna jazda dzięki przyczepności i sprawności hamowania na wyczynowym poziomie
  • wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy obfitych szybkościach
  • konstrukcja zapewniająca oszczędność paliwa

nieprzeciętna przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje znakomitą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy obszernych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking producenta Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z znacznymi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te ponadto wzmocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję ograniczającą opory toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro polepsza ogólną przyczepność.zalety idealna przyczepność i wydajność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys podczas dynamicznego hamowania. Wzmocniona sztywność pozwala utrzymać adekwatny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obfitej prędkości.zalety Krótsza droga hamowania, bardzo przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje niezwykle korzystną przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety znakomite hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.mocne strony idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.atuty wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony znakomite hamowanie i przyspieszanie, wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.