Dunlop SP Sport Maxx RT 205/55 R16 91 Y

cena od 419,09 PLN

Dunlop SP Sport Maxx RT 205/55 R16 91 Y
Szerokość przekroju: 205 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 91 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 67 dB |  Efektywność paliwowa: E |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

Dunlop Sport Maxx RT atuty:
  • nadzwyczajnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • wyśmienita do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i sprawności hamowania na wyczynowym poziomie
  • wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy obszernych szybkościach
  • konstrukcja gwarantująca oszczędność paliwa

rewelacyjna przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy sporych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
postępowe bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z obfitymi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te dodatkowo umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro polepsza ogólną przyczepność.mocne strony perfekcyjna przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas intensywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać trafny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obfitej szybkości.atuty Krótsza droga hamowania, niezwykle przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.zalety nieprzeciętna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.atuty pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony idealne hamowanie i przyspieszanie, perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.