Dunlop SP Sport Maxx RT 2 205/45 R17 88 Y

cena od 493,00 PLN

oszczędzasz do 13%

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 205/45 R17 88 Y
Szerokość przekroju: 205 |  Wysokość profilu: 45 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 88 |  Poziom emisji hałasu: 69 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

Zaliczany do klasy premium model Dunlop SP Sport Maxx RT 2 wyekwipowano w innowacyjny bieżnik asymetryczny, zapewniający wspaniałą przyczepność w trakcie prędkiej jazdy, ulepszone prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.

spore rowki obwodowe, które zapobiegają poślizgom i poprawiają odprowadzanie wody, zapewniają bezpieczeństwo nie tylko na suchej, lecz także na tej mokrej nawierzchni. Stabilność i precyzję jazdy polepsza także ciągłe centralne żebro opony.

Model ten jest kolejną generacją opony Dunlop SP Sport Maxx, jednej z popularniejszych wśród kierowców lubiących pewność prowadzenia podczas szybkiej jazdy. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią.

powiększenie powierzchni styku dostarcza kierowcy więcej danych o nawierzchni oraz zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony szybciej i skrupulatniej reagują na ruchy kierownicy. Wielokątowa budowa bieżnika (wykorzystująca dziesięć zróżnicowanych promieni) wpływa na równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią, co skutkuje istotnie łagodniejszym wchodzeniem w zakręt.

dzięki temu ogranicza się dodatkowo ścieranie krawędzi oraz stopy opony. Atrybuty opon, czyli szybkie manewry, mniejsze opory tłoczenia, niski współczynnik zużycia, a także specjalna mieszanka gumowa z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy, używanej w oponach wyścigowych, powodują, że to nadzwyczajny dobór do samochodów sportowych.