Dunlop SP Sport FastResponse 195/65 R15 91 T

cena od 429,13 PLN

Dunlop SP Sport FastResponse 195/65 R15 91 T
Szerokość przekroju: 195 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks prędkości: T |  Indeks nośności: 91 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 69 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: C |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

bezkonkurencyjne czucie drogi na mokrych i suchych nawierzchniach





  • wyśmienite wyczucie drogi

  • wspaniałe zachowanie w deszczu

  • skrupulatne sterowanie na zakrętach

  • Oszczędzająca paliwo i trwała





genialnE WYCZUCIE DROGI

W oponie SP Fast Response wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór progresywnych rozwiązań, które zapewniają udoskonalone przekazywanie danych o nawierzchni do kierowcy. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia rozszerzenie powierzchni styku z nawierzchnią, co ulepsza dokładność prowadzenia na suchych i mokrych drogach. W dodatku w celu poprawy wyczucia drogi usztywniono połączenie opony z felgą.



doskonałE ZACHOWANIE W DESZCZU

Ciesz się pewnym prowadzeniem na mokrych drogach. W bieżniku opony SP FastResponse zaimplementowano wielkie rowki, które szybko usuwają wodę spod opon podczas deszczu. Wyraźnie ogranicza to ryzyko aquaplaningu. Mieszanka bieżnika zawiera dużo krzemionki. Poprawia ona przyczepność na mokrych nawierzchniach, wyraźnie skracając drogę hamowania.



precyzyjnE STEROWANIE NA ZAKRĘTACH

Dzięki udoskonalonemu przyleganiu do drogi opona szybciej reaguje na manewry kierowania i zakręcania. Asymetryczny bieżnik ma niesprężysty bark, który dba o stabilność w zakrętach. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe.



OSZCZĘDZAJĄCA PALIWO I TRWAŁA

Mieszanka zaimplementowana w bieżniku ogranicza zużycie opon i straty energii. Na skutek czego opona dłużej zachowuje cechy eksploatacyjne i ogranicza zużycie paliwa.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.zalety wyśmienita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna kompozycja bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest nad wyraz oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie idealne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka niepodatność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



żródło:https://www.dunlop.eu