Dunlop SP Sport BluResponse 215/55 R16 97 H

cena od 630,80 PLN

Dunlop SP Sport BluResponse 215/55 R16 97 H
Szerokość przekroju: 215 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks prędkości: H |  Indeks nośności: 97 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 68 dB |  Efektywność paliwowa: B |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

atuty:
  • Oszczędność paliwa.
  • znakomite trzymanie na mokrym.
  • Komfort jazdy.
Opis opony:

PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW.
  • O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.
  • O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.
  • O 30% pokaźniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
  • Niski poziom hałasu.

wspaniałe cechy na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse gromadzi specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą niezwykle prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Znaczne centralne rowki bieżnika błyskawicznie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

Krótka droga hamowania

Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te w dodatku wzmocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

konstrukcja obniżająca zużycie paliwa Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość tworzonego ciepła, co pozwala obniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.

Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do średniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety nieprzeciętna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka wytrzymałość na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.