Dunlop SP Sport BluResponse 205/55 R16 91 W

cena od 399,70 PLN

Dunlop SP Sport BluResponse 205/55 R16 91 W
Szerokość przekroju: 205 |  Wysokość profilu: 55 |  Średnica osadzenia: R16 |  Indeks prędkości: W |  Indeks nośności: 91 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 68 dB |  Efektywność paliwowa: B |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

Dunlop Sp Sport Bluresponse 205/55R16 91W opona letnia osobowa DOT(2016)

etykieta ( B, A, 1), 68dB )

nadzwyczajna opona letnia, dająca satysfakcję z jazdy i zapewniająca najwyższe bezpieczeństwo!

Najważniejsze atuty;

  • nieprzeciętne cechy na mokrej nawierzchni;

    Opona Sport BluResponse posiada specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą nad wyraz dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Znaczne centralne rowki bieżnika szybko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

  • Krótka droga hamowania;

    Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te na dodatek umocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

  • budowa obniżająca zużycie paliwa;

    Sport BluResponse cechuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość tworzonego ciepła, co pozwala zniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**.

  • Niski poziom hałasu;

    Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.

    Technologie;

    • Asymetryczny wzór bieżnika;

      Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

      zalety;
      lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza wytrzymałość na aquaplaning.

    • Spłaszczony profil bieżnika;

      Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.

      mocne strony;
      Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

    • Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread);

      Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.

      zalety;
      pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

    • Specjalny system osadzania obręczy;

      Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo danych o drodze..

      zalety;
      ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

    • Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych;

      Asymetryczna kompozycja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest bardzo wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.

      mocne strony;
      Wysoka niepodatność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

    • Ochraniacz Felgi (MFS);

      System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.

      zalety;
      broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

    • Bezszwowa opaska nylonowa (JLB);

      technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.

      mocne strony;
      nieprzeciętna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.