Dunlop SP Sport BluResponse 205/55 R16 91 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R16
  • Indeks prędkości: H
  • Indeks nośności: 91
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Efektywność paliwowa: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Dunlop Sp Sport BluResonse 205/55R16 91H opona letnia osobowa

idealna opona letnia, dająca satysfakcję z jazdy i zapewniająca najwyższe bezpieczeństwo!

Najważniejsze atuty;

  • wyśmienite cechy na mokrej nawierzchni;

    Opona Sport BluResponse gromadzi specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą bardzo korzystną przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Duże centralne rowki bieżnika ekspresowo usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

  • Krótka droga hamowania;

    Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te ponadto umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

  • konstrukcja ograniczająca zużycie paliwa;

    Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wytworzonego ciepła, co pozwala zmniejszyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**.

  • Niski poziom hałasu;

    Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.

    Technologie;

    • Asymetryczny wzór bieżnika;

      Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

      atuty;
      ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza wytrzymałość na aquaplaning.

    • Spłaszczony profil bieżnika;

      Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.

      atuty;
      Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

    • Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread);

      Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.

      atuty;
      widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

    • Specjalny system osadzania obręczy;

      Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze..

      mocne strony;
      udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

    • Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych;

      Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest bardzo niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie świetne utrzymanie na zakrętach.

      mocne strony;
      Wysoka niepodatność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

    • Ochraniacz Felgi (MFS);

      System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.

      zalety;
      broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

    • Bezszwowa opaska nylonowa (JLB);

      technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.

      zalety;
      świetna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.