Continental ContiSportContact 5P 285/45 R21 109 Y

cena od 1569,15 PLN

Continental ContiSportContact 5P 285/45 R21 109 Y
Szerokość przekroju: 285 |  Wysokość profilu: 45 |  Średnica osadzenia: R21 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 109 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 74 dB |  Efektywność paliwowa: E |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

arcytrudnie sportowa. Bezkompromisowo bezpieczna.

ContiSportContact™ 5 P – bezpieczeństwo i maksymalna przyjemność z jazdy sportowym samochodem i wysokie osiągi. Najnowsza innowacja ekspertów Continental. Opona o wyczynowych parametrach, zapewniająca maksimum bezpieczeństwa i przyjemności z jazdy, asygnowana do naprawdę prędkich samochodów.

Ogumienie ContiSportContact™ 5 P jest indywidualnie dostosowane do oryginalnych wymagań związanych z montażem na przedniej lub tylnej osi. Precyzja prowadzenia i maksymalna przyczepność w każdych warunkach pozwalają w pełni zastosować możliwości pojazdu. Opony ContiSportContact™ 5 P pozwalają na nie tylko szybką jazdę, ale i prędkie hamowanie. Dlatego są zalecane przez czołowych ekspertów. Opony ContiSportContact™ 5 P są dostępne w kilku rozmiarach od 18 cali wzwyż.

Zaprojektowana do samochodów sportowych i aut o wysokich osiągach. Sportowa opona zapewniająca genialne prowadzenie i maksymalną przyjemność z jazdy. Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o trafnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Perfekcyjna precyzja kierowania i sportowe prowadzenie oraz krótka droga hamowania dzięki technologii Black Chilli. Pierwsze miejsce w testach letnich opon do samochodów sportowych przeprowadzonych przez Auto Build w 2014 roku (rozmiar testowanej opony 255/40 R 19 i 285/35 R 19).

Najważniejsze cechy

  • znakomita precyzja kierowania i sportowe atrybuty jezdne
  • wspaniała przyczepność i stabilność w zakrętach
  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Opony zoptymalizowane pod kątem unikalnych wymagań związanych z montażem na przedniej lub tylnej osi