Continental ContiSportContact 5P 235/40 R20 96 Y

cena od 1485,37 PLN

Continental ContiSportContact 5P 235/40 R20 96 Y
Szerokość przekroju: 235 |  Wysokość profilu: 40 |  Średnica osadzenia: R20 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 96 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Efektywność paliwowa: F |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

arcytrudnie sportowa. Bezkompromisowo bezpieczna.

ContiSportContact™ 5 P – bezpieczeństwo i maksymalna przyjemność z jazdy sportowym samochodem i wysokie osiągi. Najnowsza innowacja ekspertów Continental. Opona o wyczynowych parametrach, zapewniająca maksimum bezpieczeństwa i przyjemności z jazdy, dedykowana do naprawdę szybkich samochodów.

Ogumienie ContiSportContact™ 5 P jest indywidualnie dopasowane do specyficznych wymagań związanych z montażem na przedniej lub tylnej osi. Precyzja prowadzenia i maksymalna przyczepność w każdych warunkach pozwalają w pełni wykorzystać możliwości pojazdu. Opony ContiSportContact™ 5 P pozwalają na nie tylko szybką jazdę, ale i prędkie hamowanie. Dlatego są zalecane przez czołowych ekspertów. Opony ContiSportContact™ 5 P są dostępne w kilku wymiarach od 18 cali wzwyż.

Zaprojektowana do samochodów sportowych i aut o wysokich osiągach. Sportowa opona gwarantująca genialne prowadzenie i maksymalną przyjemność z jazdy. Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o adekwatnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Znakomita precyzja kierowania i sportowe prowadzenie, a także krótka droga hamowania dzięki technologii Black Chilli. Pierwsze miejsce w testach letnich opon do samochodów sportowych przeprowadzonych poprzez Auto Build w 2014 roku (rozmiar testowanej opony 255/40 R 19 i 285/35 R 19).

Najważniejsze parametry

  • doskonała precyzja kierowania i sportowe atrybuty jezdne
  • świetna przyczepność i stabilność w zakrętach
  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Opony zoptymalizowane pod kątem oryginalnych wymagań związanych z montażem na przedniej albo tylnej osi