Continental ContiSportContact 5 SUV 255/50 R19 103 W

cena od 951,68 PLN

oszczędzasz do 4%

Continental ContiSportContact 5 SUV 255/50 R19 103 W
Szerokość przekroju: 255 |  Wysokość profilu: 50 |  Średnica osadzenia: R19 |  Indeks prędkości: W |  Indeks nośności: 103 |  Typ pojazdu: SUV |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Efektywność paliwowa: E |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

Nieograniczona przyjemność z jazdy dzięki fenomenalnej przyczepności. ContiSportContact 5 – Sportowe emocje pod kontrolą.

Opona ContiSportContact 5 poprawnie nadaje się do aut sportowych, jak i SUV-ów ze sportowymi ambicjami. W porównaniu ze swoją poprzedniczką, nowy model odzwierciedla postęp, jaki poczynili inżynierowie z branży oponiarskiej: Krótsza droga hamowania w każdych warunkach pogodowych.

genialna przyczepność i bezpieczeństwo w trakcie pokonywania zakretów. Mniejsze zużycie paliwa i obszerniejsze przebiegi. Wszystko to dzięki zaimplementowaniu progresywnej mieszanki BlackChilli, gwarantującej maksymalne przenoszenie sił podczas hamowania i niski opór toczenia w czasie jazdy. Żeby było to osiągalne, progresywny technicznie skład mieszanki, wykorzystuje zróżnicowane wibracje opony. Opony ContiSportContact 5 dostępne są w w kilku rozmiarach od 17 cali wzwyż dla samochodów osobowych i od 18 cali wzwyż dla SUV-ów.

Do samochodów o wysokich osiągach i ekskluzywnych. Opona o wysokich osiągach zapewniająca perfekcyjne prowadzenie i kontrolę. Producent Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o słusznych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Technika Black Chilli zapewnia rewelacyjną przyczepność, prowadzenie i bezpieczeństwo też na zakrętach. Wysoce rekomendowa poprzez Auto Bild w testach opon letnich z 2014 roku (wymiar testowanej opony 225/50 R 17 W/Y).

mocne strony

  • Krótsza droga hamowania w każdych warunkach pogodowych
  • wyśmienita przyczepność i bezpieczeństwo w trakcie pokonywania zakretów
  • Mniejsze zużycie paliwa i obszerniejsze przebiegi

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do standardowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na wzmocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi, a także felgą oraz uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.