Continental ContiSportContact 5 225/50 R17 94 W

cena od 576,00 PLN

oszczędzasz do 49%

Continental ContiSportContact 5 225/50 R17 94 W
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 50 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks prędkości: W |  Indeks nośności: 94 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 71 dB |  Efektywność paliwowa: C |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Oferty

Opis produktu

Nieograniczona przyjemność z jazdy dzięki fenomenalnej przyczepności. ContiSportContact 5 – Sportowe emocje pod kontrolą.

Opona ContiSportContact 5 korzystnie pasuje do aut sportowych, jak i SUV-ów ze sportowymi ambicjami. W porównaniu ze swoją poprzedniczką, nowy model odzwierciedla postęp, jaki poczynili inżynierowie z branży oponiarskiej: Krótsza droga hamowania w każdych warunkach pogodowych.

nadzwyczajna przyczepność i bezpieczeństwo podczas pokonywania zakretów. Mniejsze zużycie paliwa i większe przebiegi. Wszystko to dzięki zastosowaniu innowacyjnej mieszanki BlackChilli, zapewniającej maksymalne przenoszenie sił w trakcie hamowania i niski opór toczenia w czasie jazdy. Aby było to możliwe, postępowy technologicznie skład mieszanki, wykorzystuje różne wibracje opony. Opony ContiSportContact 5 przystępne są w w kilku rozmiarach od 17 cali wzwyż dla samochodów osobowych, a także od 18 cali wzwyż dla SUV-ów.

Do samochodów o wysokich osiągach i luksusowych. Opona o wysokich osiągach zapewniająca nieprzeciętne prowadzenie i kontrolę. Firma Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o stosownych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Technika Black Chilli zapewnia wspaniałą przyczepność, prowadzenie i bezpieczeństwo jeszcze na zakrętach. Wysoce rekomendowa poprzez Auto Bild w testach opon letnich z 2014 roku (rozmiar testowanej opony 225/50 R 17 W/Y).

zalety

  • Krótsza droga hamowania w każdych warunkach pogodowych
  • świetna przyczepność i bezpieczeństwo w trakcie pokonywania zakretów
  • Mniejsze zużycie paliwa i pokaźniejsze przebiegi

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi, a także felgą, a także uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni, a także wagi samochodu.