Continental ContiSportContact 5 225/40 R18 92 W

cena od 537,23 PLN

oszczędzasz do 17%

Continental ContiSportContact 5 225/40 R18 92 W
Szerokość przekroju: 225 |  Wysokość profilu: 40 |  Średnica osadzenia: R18 |  Indeks prędkości: W |  Indeks nośności: 92 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Efektywność paliwowa: E |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

Nieograniczona przyjemność z jazdy dzięki fenomenalnej przyczepności. ContiSportContact 5 – Sportowe emocje pod kontrolą.

Opona ContiSportContact 5 poprawnie nadaje się do aut sportowych, jak i SUV-ów ze sportowymi ambicjami. W porównaniu ze swoją poprzedniczką, nowy model odzwierciedla postęp, jaki poczynili inżynierowie z branży oponiarskiej: Krótsza droga hamowania w każdych warunkach pogodowych.

genialna przyczepność i bezpieczeństwo podczas pokonywania zakretów. Mniejsze zużycie paliwa i obszerniejsze przebiegi. Wszystko to dzięki zaimplementowaniu postępowej mieszanki BlackChilli, gwarantującej maksymalne przenoszenie sił w trakcie hamowania i niski opór toczenia w czasie jazdy. By było to realne, innowacyjny technicznie skład mieszanki, wykorzystuje różne wibracje opony. Opony ContiSportContact 5 przystępne są w w kilku rozmiarach od 17 cali wzwyż dla samochodów osobowych, a także od 18 cali wzwyż dla SUV-ów.

Do samochodów o wysokich osiągach i wytwornych. Opona o wysokich osiągach gwarantująca znakomite prowadzenie i kontrolę. Marka Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o optymalnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Technika Black Chilli gwarantuje wyśmienitą przyczepność, prowadzenie i bezpieczeństwo również na zakrętach. Wysoce rekomendowa poprzez Auto Bild w testach opon letnich z 2014 roku (wymiar testowanej opony 225/50 R 17 W/Y).

atuty

  • Krótsza droga hamowania w każdych warunkach pogodowych
  • rewelacyjna przyczepność i bezpieczeństwo w trakcie pokonywania zakretów
  • Mniejsze zużycie paliwa i pokaźniejsze przebiegi

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na wzmocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi i felgą oraz uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.