Continental ContiSportContact 3 245/50 R18 100 Y

cena od 966,66 PLN

Continental ContiSportContact 3 245/50 R18 100 Y
Szerokość przekroju: 245 |  Wysokość profilu: 50 |  Średnica osadzenia: R18 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 100 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Efektywność paliwowa: G |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

skrajnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3

Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Zagwarantuje ona, że samochód zachowuje korzystną przyczepność na drodze podczas jazdy z wielkimi prędkościami i przy realizowaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu konkretnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 zostały tak zaprojektowane, aby mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze nowe żebra bieżnika gwarantują niezwykłe osiągi podczas hamowania i precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze specyficzna budowa kanałów bieżnika ulepszone odprowadzanie wody, zwiększając wytrzymałość na aquaplaning.

detaly technologiczne

Nowość:

  • Asymetryczne żebra bieżnika.
  • Żebra bieżnika zapewniają krótszą drogę hamowania. Podczas hamowania działają siły wzdłużne. Te siły są przenoszone poprzez żebra bieżnika, które zachowują dużą sztywność wzdłużną. Konsekwencją jest krótka droga hamowania.
  • Asymetria rozszerza precyzję kierowania. W trakcie pokonywania zakrętów lub zmiany pasa ruchu na żebra bieżnika od strony zewnętrznej działają siły poprzeczne. Odkształcone brzegi stabilizują poprzecznie żebra bieżnika i redukują ich deformację wynikającą z działania tych sił, zwiększając równocześnie precyzję kierowania.

zalety:

  • obszerna precyzja kierowania.
  • Skrócona droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • wspaniałe zabezpieczenie przed aqualaningiem.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do standardowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi i felgą i zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.