Continental ContiSportContact 3 245/40 R18 93 Y

cena od 689,14 PLN

oszczędzasz do 17%

Continental ContiSportContact 3 245/40 R18 93 Y
Szerokość przekroju: 245 |  Wysokość profilu: 40 |  Średnica osadzenia: R18 |  Indeks prędkości: Y |  Indeks nośności: 93 |  Typ pojazdu: osobowy |  Poziom emisji hałasu: 72 dB |  Efektywność paliwowa: G |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

skrajnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3

Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Zapewnia ona, że samochód zachowuje dobrą przyczepność na drodze w trakcie jazdy z znacznymi szybkościami i przy realizowaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu konkretnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 zostały tak zaprojektowane, żeby mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze nowe żebra bieżnika zapewniają niezwykłe osiągi podczas hamowania i precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze niepowtarzalna budowa kanałów bieżnika ulepszone odprowadzanie wody, powiększając niepodatność na aquaplaning.

szczegóły techniczne

Nowość:

  • Asymetryczne żebra bieżnika.
  • Żebra bieżnika zapewniają krótszą drogę hamowania. Podczas hamowania działają siły wzdłużne. Te siły są przenoszone przez żebra bieżnika, które zachowują dużą sztywność wzdłużną. Efektem jest krótka droga hamowania.
  • Asymetria powiększa precyzję kierowania. Podczas pokonywania zakrętów lub zmiany pasa ruchu na żebra bieżnika od strony zewnętrznej działają siły poprzeczne. Wykrzywione brzegi stabilizują poprzecznie żebra bieżnika i redukują ich deformację wynikającą z działania tych sił, powiększając jednocześnie precyzję kierowania.

mocne strony:

  • obfita precyzja kierowania.
  • Skrócona droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • znakomite zabezpieczenie przed aqualaningiem.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na wzmocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi oraz felgą oraz zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.