Continental ContiEcoContact 5 215/65 R17 99 V

cena od 637,63 PLN

oszczędzasz do 18%

Continental ContiEcoContact 5 215/65 R17 99 V
Szerokość przekroju: 215 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R17 |  Indeks prędkości: V |  Indeks nośności: 99 |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: A |  Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Oferty

Opis produktu

Bezpieczna i przychylna dla środowiska: ContiEcoContact 5

Połączenie krótkiej drogi hamowania na mokrych i suchych drogach z niskim oporem toczenia od dawna stanowiło problem dla producentów opon. Nowa ContiEcoContact 5 eliminuje tę trudność. Inżynierowie koncernu Continental dokonali bowiem przełomu technologicznego i konstrukcyjnego w zakresie wszelkich składników składowych opony. Prekursorski jest: karkas, mieszanka, kontur opony i wzór bieżnika.

Opór toczenia jest wynikiem odkształceń opony jakie występują w trakcie jazdy. Konflikt między oporem toczenia i prowadzeniem wynika z konstrukcji opony. Wykorzystana mieszanka wpływa na niskie opory toczenia i krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Kontur opony powiększa osiągane przebiegi, a wzór bieżnika udoskonala charakterystykę hamowania w deszczu. Suma tych wszelkich korzyści sprawia, że nowa opona Continental odznacza się ulepszonymi osiągami i bardziej stabilną charakterystyką prowadzenia.

detale technologiczne

Bezpieczna i przyjazna dla środowiska.

Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwa.

Połączenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań konstrukcyjnych powoduje, iż nowa opona letnia ContiEcoContact 5 proponuje użytkownikom bardzo niski opór toczenia i bezpieczną charakterystykę jazdy. Opór toczenia został obniżony łącznie o 20%0osiągane przebiegi wydłużono o 12% a krótką drogę hamowania, z których słynęła jej poprzedniczka jeszcze skrócono. Inżynierom z Continental udało się udowodnić, że dalszy postęp w branży oponiarskiej jest osiągalny - pod warunkiem, iż wszystkie elementy opony są skrupulatnie dostosowane do wyróznionego celu. Opona Continental ContiEcoContact 5 łączy w sobie oszczędność minimalistycznców, ekonomiczne zużycie paliwa i krótką drogę hamowania.

Krótsza i bezpieczniejsza droga hamowania na mokrym.

Skład mieszanki bieżnika współczesnej opony samochodowej decyduje o wielu jej własnościach. Jedną z najważniejszych jest dobra przyczepność na mokrych drogach – co typowo negatywnie wpływa na opór toczenia. Chemicy pracujący dla marki Continental byli zdeterminowani aby rozwiązać ten problem. Dlatego też w letniej oponie ContiEcoContact 5 zastosowali mieszankę, która zniża opór toczenia o 5% i zarazem jeszcze bardziej skraca drogę hamowania opony. Jak tego dokonali? W wyniku wielu badań i doświadczeń uzyskali model pionierskich łańcuchów polimerowych, jeszcze mocniej wiążących krzemiany w związkach chemicznych. Zniża on wewnętrzny ruch chemicznych komponentów mieszanki a poprzez to zwiększa przyczepność na mokrych drogach. Dzięki czemu udało się pokaźnie zmniejszyć opór toczenia, przy jednoczesnym skróceniu drogi hamowania wporównaniu z poprzednim modelem ekologicznej opony.

optymalne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniach

Wzór bieżnika opony ma także wpływ na opór toczenia i charakterystykę hamowania na mokrych drogach. Problem stanowi zmniejszenie deformacji bieżnika na powierzchni przylegania. Aby to uzyskać, inżynierowie w blokach bieżnika zastosowali cienkie lamele działające w czasie jazdy niczym wycieraczki na mokrych drogach. W trakcie kontaktu z nawierzchnią drogi ekspresowo usuwają warstwę wody, z którą blok ma kontakt i wywołują tym samym krótką, bezpieczną drogę hamowania.

Mniejsza utrata energii przy korzystnej charakterystyce prowadzenia.

Inżynierowie pracujący nad konstrukcją nowej ContiEcoContact 5 postawili sobie za cel zmniejszenie o co najmniej 6% oporu toczenia powstałego na skutek odkształceń. Poszukując nowych rozwiązań, skupili się na ścianie bocznej i stopce opony. Ważne było, aby poziom bezpieczeństwa - posiadający znaczne znaczenie dla prędkich manewrów w niebezpiecznych sytuacjach - nie pozostał obniżony. Dlatego konstruktorzy opracowali zmodyfikowany profil drutówki stworzony z twardszego materiału, usztywniającego oponę i obniżającego deformację w obrębie stopki.

Z kolei nową mieszankę użyto w ścianie bocznej opony, umożliwiając tym samym zmniejszenie grubości zastosowanego w tym miejscu materiału produkcyjnego - a dzięki temu masy opony. Rezultatem tych działań jest powstanie prekursorskiej konstrukcji, w której poszczególne części nadzwyczajnie ze sobą współgrają. Opona jest bardziej sprężysta w części ściany bocznej, nie tracąc przy tym dobrej charakterystyki prowadzenia.

atuty

  • Zoptymalizowane opory toczenia dla zmniejszenia zużycia paliwa
  • Krótsza i bezpieczna droga hamowania na mokrym
  • adekwatne prowadzenie na suchych i mokrych nawierzchniach

wytworzona do samochodów klasy średniej i kompaktowych. wspaniała do bezpiecznej i oszczędnej jazdy. Firma Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o optymalnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Zoptymalizowane opory toczenia pozwalają zniżyć zużycie paliwa. Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony użyte m. In. W modelach: Audi A3, BMW Series 3 i Peugeot 1007.