znaczna krawędź zewnętrzna z wąskim rowkiem pośrednim gwarantuje rewelacyjną przyczepność podczas jazdy po suchych nawierzchniach
Trzy wielkie rowki centralne redukują niebezpieczeństwo poślizgu hydrodynamicznego, gwarantując nieprzeciętną przyczepność podczas jazdy po mokrych nawierzchniach
Zoptymalizowany rowek w środkowej części bieżnika zapewniający wysoką precyzję prowadzenia
Zoptymalizowany kształt i rozkład ciśnienia gwarantujący pokaźniejszą szerokość styku z podłożem
Kauczuk butadienowo-styrenowy (SBR) z dużą zawartością krzemionki proponuje doskonałą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach
Zwężony profil uślizgu zwiększa przyczepność w zakrętach
Zoptymalizowane rozłożenie bieżnika, a także równomierne zużycie zmniejszają poziom hałasu poprzez cały okres eksploatacji opony
jednolite zużycie całej powierzchni zagwarantuje niski poziom hałasu podczas całego okresu eksploatacji opon