Hankook Winter RW 06 175/65 R14 90 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Hankook
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 175
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R14
  • Indeks nośności: 90
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 73 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Hankook RW06 najkorzystniejsza opona zimowa do europejskich samochodów dostawczych

W oponie Winter RW06 wykorzystano mieszankę krzemionkową pomagającą zachować stabilność nie tylko na zaśnieżonych i oblodzonych drogach,także na grząskich nawierzchniach. Najnowocześniejsze łączniki stabilizują geometrię na zaśnieżonych i oblodzonych drogach i maksymalizują osiągi prowadzenia.

cechy Wzór bieżnika

Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
konstrukcja oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji i ulepszaniu przyczepności na śniegu poprzez wykorzystanie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

wykorzystanie łącznika o nowym profilu
w całości nowy rodzaj łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na nad wyraz suchych nawierzchniach, a także przyczepność na lodzie i śniegu. Poprzez dodanie nacięć na kolumnie barku zagwarantuje świetne osiągi na śniegu, nawet gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Środkowy rowek prosty, a także 2 rowki półzygzakowate
kompozycja oparta na 3 rowkach głównych gwarantujących bezpieczeństwo na mokrych drogach. Opona ta została zaprojektowana z myślą o uniemożliwianiu akwaplanacji i udoskonalaniu przyczepności na śniegu przez użycie prostego rowka na środku i rowków zygzakowatych na bokach.

zastosowanie łącznika o nowym profilu
kompletnie nowy typ łącznika wzdłuż ściany bloków na barku wspomaga jakość prowadzenia na wyjątkowo suchych nawierzchniach oraz przyczepność na lodzie i śniegu. Przez dodanie nacięć na kolumnie barku zapewnia rewelacyjne osiągi na śniegu, choćby gdy bieżnik zetrze się do połowy.

Układ krzyżowy bloków
przez skrzyżowanie i połączenie bloków bieżnika zapewnione zostało bezpieczeństwo zbieżności oraz szeroka siła hamowania na oblodzonych drogach.

Rowek klifowy
Rowek klifowy maksymalizuje efekt krawędziowy na śniegu na ścianie rowka.

Struktura opony

spore pasy stalowe o wielkiej wytrzymałości
Poprawiona trwałość bieżnika gwarantująca lepszą sterowność oraz odporność na zużycie.

konstrukcja stopki o wysokiej wytrzymałości
Maksymalna sterowność, stabilność przy obszernych szybkościach i solidność.