Michelin CrossClimate+ 195/65 R15 91 H

cena od 259,59 PLN

oszczędzasz do 25%

Michelin CrossClimate+ 195/65 R15 91 H
Szerokość przekroju: 195 |  Wysokość profilu: 65 |  Średnica osadzenia: R15 |  Indeks nośności: 91 |  Indeks prędkości: H |  Poziom emisji hałasu: 69 dB |  Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Oferty

Opis produktu

Bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych



  • Droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1)

  • rewelacyjna przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2)

  • Zimą dopuszczona do wykorzystywania na zaśnieżonych drogach (3



Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś zawsze dotarł do celu



  • świeże opony zapewniają trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)

  • Opony zużyte zapewniają trakcję na śniegu na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4),(5).





duży przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra



  • odporność opony większa od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najkorzystniejszej opony letniej w swojej klasie (6)(7)

  • solidność dłuższa choćby o 25% od przeciętnej trwałości przystępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)





progresywna mieszanka gumowa zapewniająca bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych (1,2,3)

sprężysta mieszanka bieżnika zapewnia przyczepność do podłoża niezależnie od temperatury.



jednostajne motywy bieznika ze sfazowanymi krawędziami słuszne bezpieczeństwo na suchej nawierzchni (2)

sztywne klocki ze sfazowanymi krawędziami zwiększają sprawność hamowania.



unikalna rzeźba bieżnika powiększająca mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra(4) i optymalizująca przebiegi opony (6)

specyficzna rzeźba trwałego bieżnika w zarysie litery V maksymalizuje efekt zazębiania naśniegu od pierwszego do ostatniego kilometra.

Bieżnik o obfitej sztywności przedłuża wytrzymałość opony.



Lamele wysokiej wydajnści dla bezpieczeństwa w lecie (1,2) i mobilności na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra (4)

Samoblokujące się lamele 3D na całej wysokości motywów bieżnika długookresową mobilność na śniegu i skuteczne hamowanie na suchej nawierzchni

Wraz z zużywaniem się opony w jej bieżniku pojawiają się kanay zapewniające długofalową przyczepność na zaśnieżonych drogach



(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony poprzez AutoBild na oponach w wymiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.).
(2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
(3) Oznaczenie certyfikatu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).
(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, a także PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego poprzez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najkorzystniejszą oponą w klasie opon letnich z efektem 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w rozmiarze 205/55R16.





źródło: https://www.michelin.pl